دیدار مسئولان شهرستان «شوشتر» با خانواده شهید «عبدالعلی ثانی‌زاده»

مسئولان شهرستان «شوشتر» امروز (سه‌شنبه) با خانواده شهید «عبدالعلی ثانی‌زاده» یکی از 54 شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی (ژاندارمری سابق) دیدار کردند.
کد خبر: ۲۶۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ - 07November 2017
دیدار مسئولان شهرستان «شوشتر» با خانواده شهید «عبدالعلی ثانی‌زاده»به گزارش دفاع پرس از اهواز، مسئولان شهرستان «شوشتر» امروز (سه‌شنبه) با خانواده شهید «عبدالعلی ثانی‌زاده» یکی از شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی (ژاندارمری) استان خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار که در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت برگزار شد، مسئولان شهرستان شوشتر یاد و خاطره شهید عبدالعلی ثانی‌زاده را گرامی داشتند و به خانواده معظمش ادای احترام کردند.

همچنین در این دیدار، درباره آیین استقبال، وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام برنامه ریزی و تبادل نظر شد.

شهید ثانی‌زاده، یکی از 54 شهید تازه تفحص شده ژاندارمری سابق است که در تک دشمن در سال 1367 در منطقه «زبیدات» عراق به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش نیز در صبح روز پنج‌شنبه 13 مهرماه امسال از مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر به خاک وطن بازگشت.

شهید عبدالعلی ثانی‌زاده فرزند «عبدالحسین» در تاریخ سوم فروردین‌ماه سال 1347 در منطقه «گوریه» بخش «شعیبیه» شهرستان شوشتر دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس پا به پای رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، 21 تیرماه سال 1367  در سن 20 سالگی، همراه با جمعی از رزمندگان اسلام به فیض عظیم شهادت نائل شد.

خاطرنشان می‌شود، برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید عبدالعلی ثانی‌زاده از شهدای دفاع مقدس شهرستان شوشتر به زودی به اطلاع ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار