پیام تسلیت رحمانی فضلی در پی شهادت 8 تن از مرزبانان غیور

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا در پیامی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ - 07November 2017
صدور پیام تسلیت جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا در پی شهادت 8 تن از مرزبانان غیور
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، متن پیام جانشین فرماندهی معظم کل قوا در امور ناجا در پی شهادت 8 تن از مرزبانان به شرح زیر است:
 
«بسم رب الشهدا و الصدیقین
 
شهادت مظلومانه 8 نفر از مرزبانان خدوم و جان بر کف نیروی انتظامی در آستانه اربعین حسینی (ع) را که به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی چالدران آذربایجان غربی به لقاء الله پیوستند تسلیت می‌گویم.
 
ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند با افتخار یاد خواهد کرد.
 
دشمنان بدانند که با انجام این قبیل اقدامات ضد انسانی نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم خللی وارد کنند و یقیناً مرتکبین این جنایت را به سزای اعمال ننگینشان می‌رساند.
 
ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های داغدار این عزیزان، همرزمان آنان در نیروی انتظامی و ملت بزرگوار ایران، از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک عُلُوّ درجات و برای خانواده‌های معزز شهدا، صبر و اجر مسألت دارم.»
 
عبدالرضا رحمانی فضلی
جانشین فرماندهی کل قوا در امور ناجا و وزیر کشور
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار