فرمانده مرزبانی خوزستان:

تاکنون هیچ مشکلی برای زائران در مرزها رخ نداده است

سردار عبدالله نظرپور با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی برای زائران در مرزها رخ نداده است گفت: از روز گذشته سطح ورود از سمت کشور عراق بیشتر و خروج از کشور کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۶۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ - 07November 2017
تاکنون هیچ مشکلی برای زائران در مرزها رخ نداده استبه گزارش دفاع پرس از چذابه، سردار عبدالله نظرپور عصر امروز در بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعزام زائران از ابتدای ماه صفر تاکنون در مرزهای شلمچه و چذابه بسیار خوب همراه با آرامش، نظم و ترتیب بوده است.

وی با تاکید براینکه این نظم و ترتیب در پایانه‌های مرزی عراق نیز وجود دارد، تصریح کرد: تاکنون هیچ مشکل خاصی برای زائران حسینی رخ نداده است.

فرمانده مرزبانی خوزستان با بیان اینکه روند ورود و خروج زائران حسینی از مرزهای خوزستان ادامه دارد، توضیح داد: از روز گذشته سطح ورود از سمت کشور عراق بیشتر و خروج از کشور کاهش پیدا کرده است.

نظرپور با بیان اینکه در حال حاضر منتظر بازگشت زائران هستیم، تاکید کرد: در خصوص امنیت زائران هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه در پایانه‌های مرزی عراق نیز هیچ مورد سوئی وجود نداشت، ابراز امیدواری کرد این روند تا پایان سفر اربعین زائران  ادامه داشته باشد.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان متذکر شد: مرزبانی و نیروی انتظامی با تمام توان به عنوان خادم زائران و امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار