‌نامه شهید علیرضا اختراعی/ فرمانده‌ای که خود را تدارکاتچی معرفی می‌کرد

شهید اختراعی در نامه‌ای خطاب به خانواده خود آورده است: در نامه نوشته بودید که اگر حمله شد بعد از حمله تلفن بزن، اولا اگر حمله‌ای باشد ما چون تدارکات هستیم در حمله شرکت نداریم دوم بگویم که لشکر ما به زودی‌ها حمله ندارد.
کد خبر: ۲۶۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ - 08November 2017
‌نامه شهید علیرضا اختراعی/ فرماندهی که خود را تدارکاتچی معرفی می‌کرد
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علیرضا اختراعی» سال 1341 در کرمان چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسداران درآمد و عازم جبهه حق علیه باطل شد. شهید اختراعی فرماندهی گردان حضرت ابوالفضل (ع) از لشکر 41 ثارالله را برعهده داشت و سرانجام 27 فروردین 1367 طی عملیات فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به خانواده خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام بر مهدی موعود (عج) و نایب بر مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش خمینی بت شکن و با سلام و درود به خانواده شهدا و با سلام بر معلولین و مجروحین با سلام و درود بر اسیران در بند بغداد.

خدمت پدر و مادر و عمه‌ی عزیزم سلام عرض می‌کنم امیدوارم که حالتان خوب باشد و هیچ گونه ناراحتی نداشته باشید باری اگر جویای احوال فرزند خود علیرضا را خواسته باشید بحمدالله خوب هستم و هیچ‌گونه ناراحتی ندارم و همیشه دعاگوی همگی هستم نامه‌ی محبت آمیز شما در تاریخ 62/7/19 به دستم رسید از دیدن و خواندن نامه خیلی خوشحال شدم و الان که برای شما نامه می‌نویسم یک روز بعد از رسیدن نامه‌ی شما است یعنی روز چهارشنبه 62/7/20 شما در نامه خود نوشته بودید که اکبر زمانی تلفن زده و گفته که من و محمد به کردستان رفتیم و به خاطر همین موضوع جواب نامه‌ی ما را ندادید. اکبر زمانی اشتباه کرده است، شهر باختران هم جزء کردستان حساب می‌شود. چون باختران همان کرمانشاه سابق است.
 
نامه‌هایتان را به آدرس باختران بفرستید و در اینجا جای من و محمد خوب است و هیچ ناراحت ما نباشید من و محمد در یک جا هستیم و حال محمد هم خوب و سلام می‌رساند و اگر به خانواده محمد گفتید که این‌ها به کردستان رفتند، بروید و موضوع را برایشان شرح دهید و اگر هم نگفتید که هیچی نگویید؛ چون محمد نامه‌هایی که می‌دهد تاکنون جواب آنان را دریافت نکرده است و به خانواده محمد بگویید که نامه به همین آدرس بدهند.
 
در نامه نوشته بودید که اگر حمله شد بعد از حمله تلفن بزن، اولا اگر حمله‌ای باشد ما چون تدارکات هستیم در حمله شرکت نداریم، دوم بگویم که لشکر ما به زودی ها حمله ندارد یک حمله است در قسمت مریوان که کاری به ما و اگر خدا بخواهد بعد از حمله‌ای که در مریوان انجام می‌شود آن وقت بعد از آن حمله‌ی دیگری از یک قسمت دیگر می‌شود که لشکر ما در آن شرکت دارد و حضور وقت آن مشخص نیست و امیدوارم که این جنگ هر چه زودتر به نفع مسلمین تمام شود.
 
خاله‌ها و شوهر خاله‌ها را سلام و دعا برسانید حمید آقا و خانمشان را هم سلام برسانید و همین‌طور سید احمد و خانمش را، عمو جان با خانواده سلام و دعا برسانید، خاله جان نیره را هم سلام و دعا برسانید. جواب نامه‌ای را که در تاریخ 62/7/14 فرستادم بفرستید و همین‌طور جواب این نامه را، دیگر عرضی ندارم جز سلامتی و طول عمر شما.

والسلام

امام و رزمندگان را دعا کنید

اختراعی

62/7/20

راستی به محمد محمدی بگویید که جواب نامه‌هایی را که برایش فرستادیم چرا نمی‌دهد اگر وقت کرد جواب آن‌ها را برایمان بفرستید.»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار