حجت‌الاسلام شهیدی خبر داد؛

خدمات‌رسانی 30 موکب بنیاد شهید به زائرین حسینی

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برپایی ۳۰ موکب توسط این بنیاد در مسیر راهپیمایان اربعین در استان‌های خوزستان و ایلام بویژه در مرز شلمچه، چذابه و مهران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ - 08November 2017

خدمات‌رسانی 30 موکب بنیاد شهید به زائرین حسینیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در جلسه مدیران دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه راهپیمایی اربعین فرصت مناسبی برای شناخت مکتب امام حسین (ع) به‌عنوان الگوی والای فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: این راهپیمایی لحظاتی ناب برای ارتباط عاشقانه و عاطفی با امام حسین (ع) و یاران با وفای او در قیام کربلاست.

وی حضور میلیون‌ها مسلمان از سراسر جهان در مراسم اربعین را نمادی از وحدت مسلمانان دانست و گفت: این مراسم گوشه‌ای دیگر از ظرفیت‌های فرهنگ ایثار و شهادت در متحد ساختن امت اسلامی است که برکات زیادی به همراه داشته و به نمادی بی‌نظیر تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران راهپیمایی اربعین را بازتابی از استمرار قیام امام حسین (ع) و ادامه راه شهدا برشمرد و افزود: حرکت عظیم امروز مسلمانان در مراسم اربعین لبیک به ندای تاریخی و اثربخش سالار شهیدان و الگوی فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به انواع تهدیدهای دولت آمریکا و حکومت‌های وابسته به آن برای اعمال فشار به ملت ایران و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز مهم‌ترین نیاز کشور انسجام ملی است و یکی از ثمرات راهپیمایی اربعین نیز ایجاد همدلی، انسجام و اتحاد ملی در اقشار مختلف ایران اسلامی است.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به برپایی 30 موکب توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر راهپیمایان اربعین در استان‌های خوزستان و ایلام به‌ویژه در مرز شلمچه، چزابه و مهران تأکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های این واقعه عظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای سال‌های آینده باید افزایش یابد.

انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار