سردار ساجدی‌نیا خبر داد؛

خروج 2 میلیون و 200 هزار زائر از ایران/ استقرار یک هزار تیم پلیس راه در جاده‌ها

معاون عملیات ناجا با اشاره به خروج 2 میلیون و 200 هزار زائر ایرانی از مرزهای کشور از استقرار یک هزار تیم پلیس راه در جاده‌های منتهی به مرز عراق خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ - 08November 2017
خروج 2 میلیون و 200 هزار زائر از ایران/استقرار 1000تیم پلیس راه در جاده‌ها
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین ساجدی‌نیا» معاون عملیات ناجا با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی نیروی انتظامی برای تسهیل در تردد زائران اربعین و تامین امنیت زائران اظهار داشت: سال گذشته پس از اتمام مراسم پیاده روی اربعین حسینی، نیروی انتظامی برنامه‌ریزی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران در اربعین امسال را آغاز کرد و کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته‌های مرزبانی، پشتیبانی، راهور و پلیس امنیت فعال شدند.

وی با بیان اینکه زائران می‌بایست حتماً بر اساس ضوابط قانونی از کشور خارج می‌شدند، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، پلیس‌ راه و پلیس پیشگیری در عوارضی استان‌های مسیر مستقر شدند و از کسانی که شرایط لازم را نداشتند ممانعت به عمل آوردند.

معاون عملیات ناجا گفت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اقدامات، تسهیل در عبور و مرور زائران است، از ابتدای ماه صفر 30 تا 40 هزار نفر از پلیس راهور در قالب یک هزار تیم از شهرهای مبدا در مسیرهای منتهی به مرزهای عراق استقرار یافتند و از پتانسیل سایر یگان‌های تخصصی برای تسهیل در عبور و مرور زائران استفاده کرده‌ایم.

ساجدی‌نیا در خصوص آمار تردد زائران ایرانی از مرزهای کشور نیز اظهار کرد: با توجه به آخرین آمارهای موجود بیش از 2 میلیون و 200 هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات مشرف شدند و بیش از 700 هزار نفر از زائران نیز به ایران بازگشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده در محورهای منتهی به مرزهای عراق به نسبت سال گذشته تصادفات نزدیک به 50 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها