نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد؛

ساماندهی و مدیریت محتوایی فضای مجازی توسط دستگاه‌های فرهنگی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی فضای مجازی را در شرایط امروز به مثابه یک جبهه نرم دانست و گفت: ضروری است که محتوای این فضاها توسط دستگاه‌ها و مدیران فرهنگی مدیریت شود.
کد خبر: ۲۶۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ - 08November 2017
ساماندهی و مدیریت محتوایی فضای مجازی توسط دستگاه‌های فرهنگیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در کلاس درس اخلاق مدیران با اشاره به بهره‌مندی صحیح از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اظهار داشت: مطالب مغایر با فرهنگ و ارزش های اسلامی می‌تواند ضربه ناگواری را بر جامعه و نسل جوان وارد کند از این رو ضروری است که با مدیریت دستگاه‌های فرهنگی از این ضربه‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: دشمن امروز ما به دنبال این است که از ظرفیت فضای مجازی در راستای اهداف خود استفاده کند که از این رو هوشیاری مدیران و دستگاه های فرهنگی مهم ترین محور به شمار می آید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد:
مدیران و مسئولان نظام اسلامی در برابر آرمان‌های امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و ایثارگری‌های ملت مسئول هستند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیاده‌روی اربعین گفت: آیین پیاده‌روی اربعین حسینی نماد وحدت و یکپارچگی مذهب مقدس تشیع است که این آیین باید هر سال پربارتر از سال قبل برگزار شود.


وی متذکر شد: نظام استکبار سال‌ها برای ایران توطئه افکنی می‌کند، اما رهبر معظم انقلاب با رهنمودها و موعظه‌های دلسوزانه خود، نقشه‌ها و توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند، بنابراین مردم باید قدردان و شکرگذار نعمت ولایت در جامعه باشند.


انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار