مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود:

دشمن تلاش دارد مسیر فرهنگ ایثار و شهادت را منحرف کند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود گفت: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت امروز دارای اهمیت فوق‌العاده است چرا که دشمن با تبلیغات مسموم خود و با رسانه‌های گوناگون تلاش دارد این مسیر را منحرف کند.
کد خبر: ۲۶۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ - 08November 2017
دشمن تلاش دارد مسیر فرهنگ ایثار و شهادت را منحرف کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید رضا مرتضوی» مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود، در نشست معرفتی پایگاه مطهره حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) که در مسجدالنبی شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد در سخنانی با تسلیت ایام اربعین حسینی با اشاره به اهمیت اربعین از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: اساساً اهمیت اربعین در آن است که در این روز، با تدبیر الهی خاندان پیامبر (ص) یاد نهضت حسینی برای همیشه جاودانه شد.


وی افزود: اگر بازماندگان شهدا و صاحبان اصلی انقلاب به حفظ یاد و آثار شهادت کمر نبندند، نسل‌های بعد از دستاورد شهادت استفاده زیادی نخواهند برد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند درسی که اربعین به ما می‌دهد، این است که باید یاد و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت، خاطرنشان کرد: حفظ این فرهنگ امروز دارای اهمیت فوق‌العاده است چرا که دشمن با تبلیغات مسموم خود و با رسانه‌های گوناگون تلاش دارد این مسیر را منحرف کند.

مرتضوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که اگر در مقابل این تبلیغات، تبلیغات حق نبود و نباشد و اگر آگاهی ملت ایران و گویندگان و نویسندگان و هنرمندان در خدمت حقیقتی که در این کشور وجود دارد، قرار نگیرد، دشمن در میدان تبلیغات غالب خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها