پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی شهادت «وحید فرهنگی»

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در پی شهادت «وحید فرهنگی» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۲۶۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ - 08November 2017
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پی شهادت بسیجی پاسدار «وحید فرهنگی» پیامی صادر کرد.به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سیدمحمد علی‌آل‌هاشم» با صدور پیامی شهادت هجدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی «وحید فرهنگی» را تسلیت گفت.
 
امام جمعه تبریز در پیام خود آورده است: بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری‌‌‌های داعش را به تصویر کشید.

خبر شهادت بسیجی پاسدار شهید «وحید فرهنگی» فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌ بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دل‌‌هایمان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

نامسلمانان تاریخ؛ داعشی‌‌‌های جنایتکار و دردمنش بدانند این خون‌‌‌های پاک عزم و اراده پولادین انسان‌‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیستشان مصمم‌‌‌تر و با انگیزه‌‌‌تر خواهد کرد.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و به‌‌‌ویژه مردم شهیدپرور استان آذربایجان‌‌شرقی تسلیت عرض می‌کنم و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و دوستان موسسه قرآنی عترت نور صبر و اجر مسألت دارم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها