در عمود 975 مسیر نجف – کربلا؛

اجرای «نوانمایش» به زبان‌های عربی و فارسی

گروه سفیر آفتاب در ایام پیاده‌روی اربعین در عمود 975 به اجرای سرود به زبان‌های عربی و فارسی می‌پردازد.
کد خبر: ۲۶۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ - 08November 2017
اجرای «نوانمایش» به زبان‌های عربی و فارسی
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، گروه سفیر آفتاب، در ایام پیاده‌روی اربعین «نوا نمایش»هایی را برای زائرین حرم امام حسین(ع) اجرا می کند.
 
این نوانمایش‌ها ترکیبی از «اجرای سرود» و «هنرهای نمایشی» است که با محوریت مقاومت و دفاع از مرزهای اعتقادی و میهنی، اهمیت زیارت اباعبدالله و سرودهایی که به شرح ماجرای عاشورا می پردازد به زبان های عربی و فارسی اجرا می شوند.

گروه‌هایی که به اجرای این «نوانمایش»ها می پردازند طی فراخوانی که از سوی سفیر آفتاب با عنوان «سرود نذری» منتشر شده بود به اجرای برنامه در ایام پیاده روی اربعین دعوت شده اند. در این فراخوان از گروههای سرود حاضر در پیاده روی اربعین در مسیر نجف ـ کربلا دعوت شده بود تا از ظرفیت های مجموعه ماوا در عمود 975 برای اجرای سرود استفاده کنند.

گروه «سفیر آفتاب» زیر نظر مرکز ماوا سازمان هنری رسانه ای «اوج» در ایام پیاده روی اربعین در عمود 975 فعالیت می کند و هر روز در ایام پیاده روی اربعین در 4 سانس صبح و بعدازظهر و بعد از نماز مغرب به اجرای «نوانمایش» می پردازد. طی هرسانس اجرا بیش از 12 سرود به زبانهای عربی و فارسی توسط گروه «موعود» از دلیجان، گروه «الغدیر» از قم و برخی گروه‌های محلی در ایام پیاده روی به اجرای برنامه می پردازند.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار