با حضور وزیر کشور؛

مراسم معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان با حضور وزیر کشور، در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ - 08November 2017

تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیین تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان امروز (چهارشنبه 17 آبان‌ماه) با حضور «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور، در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وزیر کشور در این مراسم اظهار داشت: انتخاب استانداران همیشه با فراز و فرودهای بسیاری همراه است، برای اینکه بتوان به اجماع نسبی دست پیدا کرد و خوشبختانه در انتخاب استاندار فعلی سیستان و بلوچستان توانستیم بالاترین سطح هماهنگی و اجماع را ایجاد کنیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات «علی‌اوسط هاشمی»، ادامه داد: در چهار سالی که وی توفیق خدمتگزاری به مردم سیستان و بلوچستان را داشت، خوشبختانه گام‌های خوبی در حوزه اجرایی با حمایت و توجه دولت و شخص رئیس جمهور برداشته شد، به طوری که شخص رئیس جمهور همواره پیگیر مسائل بوده و عنایت ویژه‌ای به این استان داشت.

رحمانی‌فضلی اظهار کرد: دانیال محبی‌نیا نیز دارای سوابق اجرایی خوبی است و امیدواریم روند توسعه و پیشرفتی که شکل گرفته است، در این دوره نیز تداوم داشته باشد.

وی افزود: امید است با حمایت و راهنمایی بزرگان و علما و با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی استان بتوانیم گام‌های بلندتری را در جهت آبادانی و توسعه سیستان و بلوچستان برداریم.

آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» امام جمعه شهرستان زاهدان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات «علی‌اوسط هاشمی» استاندار سابق سیستان و بلوچستان، وی را فردی کاردان و بسیار توانمند در اجرای امور دانست.

وی ادامه داد: زیبنده است که هر استانداری، تجارب ارزشمندی که طی سال‌ها به‌دست آورده را به استاندار جدید منتقل کند و توقع ما نیز از دولتمردان این است که از نیروهای خدوم، متدین و متعهد استفاده کنند.

مولوی «عبدالحمید اسماعیل‌زهی» امام جمعه اهل سنت زاهدان نیز در این مراسم بیان کرد: یکی از ویژگی‌های خوبی که آقای هاشمی در این مدت داشتند، احترام و حرمت گذاشتن به کسانی بود که مردم برای آنان حرمت بسیاری قائل هستند.

وی اظهار کرد: باید اتحاد و انسجامی که امروزه در استان شکل گرفته است، تداوم داشته باشد و از مسئولان می‌خواهیم که به خواسته‌ها و انتظارات مردم توجه کنند و منفعت عمومی مردم را مدّنظر داشته باشند.

در پایان مراسم از زحمات «علی‌اوسط هاشمی» تقدیر و «دانیال محبی‌نیا» به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار