جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهر «کهک» قم برگزار شد

جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهر کهک قم با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مسئولان بخش کهک برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 08November 2017
جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهر «کهک» قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، جلسه هیئت امنای حرم دو شهید گمنام شهر کهک قم با حضور «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حجت‌الاسلام «میرمومنی» امام جمعه کهک، «رضایی‌نسب» شهردار کهک و نمایندگان بخشداری و شورای اسلامی شهر، معتمدین و تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم طی سخنانی بر ضرورت تسریع در ساخت یادمان دو شهید گمنام تاکید کرد و اظهار داشت: پس از تصویب طرح پیشنهادی المان، مراحل ساخت یادمان به زودی آغاز می‌شود.

حسینی افزود: پیگیری احداث و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام شهرهای کهک، جعفریه، قنوات و دستجرد استان قم در اولویت برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان می‌باشد.

شهردار کهک نیز پیگیری این موضوع ارزشی را در اولویت اقدامات شهرداری خواند و بر بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای به انجام رساندن ساخت یادمان و توسعه فضای فرهنگی ـ زیارتی مربوطه تاکید کرد.

به گزارش دفاع پرس، پیکرهای مطهر دو شهید بی‌نشان شهر کهک، مربوط به رزمندگانی 19 و 20 ساله تفحص شده در منطقه عملیات محرم در زبیدات و عملیات خیبر در جزیره مجنون هستند که در 23 اسفند سال 94 همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در این شهر خاکسپاری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها