همزمان با اربعین شهادت سیدالشهدا (ع)؛

نمایشگاه عکس «سفری به سرزمین عتبه» در بیرجند افتتاح شد

نمایشگاه عکس «سفری به سرزمین عتبه» (مجموعه عکس های اربعین حسینی در کشور عراق) با حضور مسئولان استان خراسان جنوبی و هنرمندان در بیرجند افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ - 09November 2017

نمایشگاه عکس «سفری به سرزمین عتبه» در بیرجند افتتاح شد به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، نمایشگاه عکس سفری به سرزمین عتبه (مجموعه عکس‌های اربعین حسینی در کشور عراق) با حضور آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، «احمد محبی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان و هنرمندان در بیرجند افتتاح شد.

در این مراسم، «احمد محبی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی،‌ اظهار داشت: در این نمایشگاه، ۵۰ عکس منتخب از ۴ هزار عکس «حسین توحیدی فرد» عکاس اعزامی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مراسم پیاده‌روی اربعین در سال گذشته به نمایش در آمده است.

محبی افزود: این عکس‌ها از پیاده روی اربعین، اماکن زیارتی کربلا و نجف، مسیر پیاده‌روی از سمت «حله»، منزل امام خمینی (ره) در نجف، پروژه عظیم صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف، قبرستان وادی‌السلام و بحر نجف گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی برای بازدید عموم مردم و هنرمندان دایر است.

محبی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود این تصاویر ارزشمند عکاس خراسان جنوبی،‌ در قالب نمایشگاه‌هایی در استانداری، دانشگاه‌ها و شهرستان‌های استان نیز به نمایش درآید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار