فرماندار دشت آزادگان:

همه شرایط برای بازگشت زائرین اربعین حسینی به کشور آماده است

فرماندار دشت آزادگان گفت: فعالیت‌های مختلف امدادی، ترافیکی، انتظامی و امنیتی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی تا زمان برگشت آن‌ها تداوم خواهد داشت و ما آمادگی کامل داریم که میزبان زائرین عزیز به کشور باشیم.
کد خبر: ۲۶۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ - 09November 2017
همه شرایط برای بازگشت زائرین به وطن آماده است
به گزارش دفاع پرس از خوزستان، «عبدالرضا سعیدی‌نیا» فرماندار دشت آزادگان، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در ستاد اربعین خوزستان مستقر در مرز چذابه و در حضور تنی چند از اهالی رسانه با تقدیر از همه کسانی که برای زائرین حسینی تلاش نموده‌اند، اظهار داشت: از ابتدای این هفته، خودمان را برای بازگشت زائران حسینی مهیا کرده‌ایم.

وی افزود: تعداد زائران حسینی بازگشته از مرز چذابه رو به افزایش است و طی 24 ساعت گذشته شاهد آن هستیم که آمار ورودی به کشور چندین برابر شده است.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: در روز گذشته، از مرز چذابه دو هزار و ۸۰۰ نفر به سمت عراق رفتند ولی نزدیک به ۳۲ هزار نفر برگشتتند.

سعیدی‌نیا افزود: اتوبوس‌های سپاه و شرکت نفت کار انتقال زائران را برعهده گرفتند و از ساعت ۴ بامداد کار خود را به صورت مستمر انجام می‌دهند.

وی در پایان، با تقدیر از فعالیت‌های مرزبانی، نیروی انتظامی، پایانه‌های حمل و نقل، هلال احمر و فوریت‌های پزشکی گفت: فعالیت‌های مختلف امدادی، ترافیکی، انتظامی و امنیتی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی تا زمان برگشت آن‌ها تداوم خواهد داشت و ما آمادگی کامل داریم که میزبان زائرین عزیز به کشور باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار