فرماندار بابل:

زنده نگه داشتن یاد شهدا قوی ترین سلاح در برابر تهدیدات دشمن است

فرماندار بابل گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات بسیاری از سوی دشمن مواجه است و قوی‌ترین سلاحی که این تهدیدات را خنثی می‌کند، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهات است.
کد خبر: ۲۶۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ - 09November 2017
به گزارش دفاع پرس از مازندران، «قربانعلی ولیزاده» فرماندار بابل بعد از ظهر امروز در سیزدهمین یادواره ۱۶ تن از شهدای کشتله منطقه گتاب با تسلیت اربعین سالار شهیدان و شهدا کربلا و شهدا هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی هدف از برگزاری این یادواره را، تجلیل از مقام رفیع شهدا و خانواده‌های معظم آنان و پاسداشت ارزش‌های ایثار و شهادت برشمرد و افزود: استقلال و امنیت کشور را مدیون خون مطهر و ایثارگری‌های دلاور مردانی هستیم که با پیروی از ولایت و نثار جانشان آسایش و آرامش را به مردم هدیه دادند.

فرماندار بابل تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات بسیاری از سوی دشمن مواجه است و قوی‌ترین سلاحی که این تهدیدات را خنثی می‌کند، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهات است.

ولیزاده خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا بخشی از مسیری است که به مصونیت نظام منجر شده و سبب می‌شود روحیه شهادت طلبی در جامعه گسترش یابد.

این مسؤول یادآور شد: این یادواره‌ها تلنگری است برای ما مسئوولان که  حواسمان باشد که بدهکار این شهدا هستیم  و در خدمتگزاری به مردم سعی و تلاش بیشتر داشته باشیم که در این راستا نگاه بنده این است که این مراسم‌ها هرچه بیشتر تقویت شود.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل افتخار دارد که هزار و 740 شهید تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: همه ما در برهه نظام جمهوری اسلامی بدهکار شهدا، خانواده شهدا، جانبازان و اسرا هستیم .

رئیس یادواره شهدا شهرستان بابل گفت: همراهی کاملی با حوزه‌های بسیج داشته و سعی داریم که این برنامه‌ها پررنگ تر برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار