مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

اربعین، راه تداوم عشق است و بی‌گمان هیچ‌گاه بی‌رهرو نخواهد بود

اربعین حسینی رسید، تکرار یاد و خاطره حماسه سازان کربلا، تکرار تقابل حق و باطل و یادآور اندوه همیشه‌ی شیعیان در تاریخ.
کد خبر: ۲۶۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷ - 10November 2017
به گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علی‌پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، با تسلیت اربعین حسینی، پیامی را به شرح ذیل صادر کرد.
 
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

اربعین حسینی رسید، تکرار یاد و خاطره حماسه سازان کربلا، تکرار تقابل حق و باطل و یادآور اندوه همیشه‌ی شیعه در تاریخ. و اینک بعد از قرن‌ها هم‌چنان خون غیرت حسینی در رگ‌های شیعیان و همه‌ی آزاد مردان جهان می‌جوشد و دریای عظیمی از خروش به سمت کربلا، معیادگاه عاشقان حسین (ع) به راه می‌افتد.

ما نسل جنگ، داغدار چنین لحظات ناب و صحنه‌های ماندگار بودیم و همه می‌دانند که چقدر عطش سفر کرببلا را داشتیم و چقدر با نوحه‌های «حاج صادق آهنگران» از خود بی‌خود می‌شدیم، برای رسیدن به ضریح یار و اینک جاده و اسب مهیاست و عاشقان راهی درگاه حضرت دوست برای پیوستن به کسی که هر چه در دوران دفاع مقدس داشتیم از برکت راه اوست.

این راه، راه تداوم عشق است و بی‌گمان هیچ‌گاه بی‌رهرو نخواهد بود.

اینجانب،  ضمن آرزوی قبولی عزاداری و نذورات هموطنان ارجمندم، فرا رسیدن اربعین شهادت سیدالشهداء (ع) و یاران مظلوم و با وفایش را به روح ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب، مقام عظمای ولایت، خانواده‌های معظم شهدا و  تمامی شیعیان جهان به خصوص رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس خوزستان، تسلیت عرض می‌نمایم و توفیق رهروی در این راه روشن را برای همگان از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار