با بدرقه خانواده‌های شهدا؛

پیکر پاک شهیدان بابادی و سالمی در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت

پیکر پاک و مطهر سرباز شهید فریدون بابادی و سرباز شهید قاسم سالمی از شهدای دفاع مقدس نیروی انتظامی خوزستان در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.
کد خبر: ۲۶۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ - 10November 2017
پیکر پاک شهیدان بابادی و سالمی در گلزار شهدای اهواز آرام گرفتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، همزمان با ایام سوگواری و عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌ (ع) پیکر پاک و مطهر 4 سرباز شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر سرباز شهید قاسم سالمی، سرباز شهید عبدالعلی ثانی‌زاده، سرباز شهید بهمن بنی‌مالک و سرباز شهید فریدون بابادی از  مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز واقع در اتوبان آیت‌الله بهبهانی آغاز شد و پس از اقامه نماز، مردم خوزستان با شعارهای الله اکبر، لااله الاالله، محمد رسول الله و علی ولی الله لاله‌های خود در برگرفتند.

مردم اهواز و خانواده‌های شهدا با استقبال از پیکر پاک این شهدا، تابوت این پرستوهای تازه از سفر بازگشته را در برگرفتند و آنها را بوسه باران کردند.

حسین حسین شعار ماست شعار افتخار ماست و این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرببلا آمده از جمله دیگر شعار مردم خوزستان در تشییع چهار شهید نیروی انتظامی بود.

مردم خوزستان پیکر مطهر 4 پرستوی مسافر کربلا را تا چهار راه آبادان تشییع و سپس آنها را مشایعت کردند.

پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر مطهر 2 تن از شهدای والامقام یعنی سرباز شهید فریدون بابادی و سرباز شهید قاسم سالمی به گلزار شهدای اهواز منتقل شد تا در کنار دیگر شهدای این شهر آرام ‌گیرند.

پیکر این 2 سرباز شهید پس از قرائت تلقین در آرامگاه ابدیشان در قطعه جدید گلزار شهدا و در کنار شهدای حله آرام گرفت.

همچنین پیکر پاک سرباز شهید عبدالعلی ثانی‌زاده فرزند عبدالحسین نیز به شهرستان شوشتر منتقل شد تا پس از برگزاری آیین تشییع در زادگاهش آرام گیرد.

پیکر مطهر سرباز شهید بهمن بنی‌مالک نیز پس از 29 سال به زادگاهش بازگشت تا مورد استقبال خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و اقشار مختلف مردم روستای سیره و روستاهای اطراف بخش اسماعیلیه اهواز قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار