امیر پوردستان:

هر جایی که باشم انجام وظیفه خواهم کرد

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: در هر جایی که باشم انجام وظیفه خواهم کرد و امیدوارم همه ما در هر مسئولیتی که هستیم به نوعی کار کنیم که لبخند رضایت بر سیمای مقام معظم رهبری بنشیند.
کد خبر: ۲۶۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 11November 2017
هر جایی که باشم انجام وظیفه خواهم کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده کل ارتش و معاون هماهنگ کننده آجا ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با اشاره به اینکه واقعیت اربعین به جهت صبر و حرکت تاریخی حضرت زینب (س) شکل گرفته است، گفت: پیاده روی اربعین نیز به برکت مجاهدت‌های حضرت زینب (س) است.

وی با بیان اینکه مسئولیت در دین و نظام اسلامی به عنوان یک امانت و یک تکلیف الهی است، گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در این مرکز علمی به بنده داده شده است.

وی با اشاره به ادب و فرمانبرداری حضرت عباس (ع) در اجازه رفتن به میدان تصریح کرد: امام حسین (ع) می‌خواستند با دادن مسئولیت آب آوری به حضرت عباس (ع) تدین و ولایتمداری ایشان را به آیندگان نشان دهند.

امیر پوردستان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در سال 65 زخمی شده بودم و از خداوند فرصتی خواستم تا در هر جایی که باشم انجام وظیفه کنم و امیدوارم همه ما در هر مسئولیتی که هستیم به نوعی کار کنیم که لبخند رضایت بر سیمای مقام معظم رهبری بنشیند.
 
وی با بیان اینکه فرصت خدمت رسانی را در هیچ عرصه‌ای از دست نخواهم داد افزود: حتی اگر از ارتش هم بروم برای خدمت و آموزش به جوانان وارد پایگاه‌های بسیج خواهم شد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار