نامه شهید عباس شوندی/ جبهه، رزم‌گاه دلاوران جان بر کف است

شهید شوندی در نامه خود آورده است: از خداوند متعال خواستاریم که ما را نیز در صف مبارزان اسلام قرار دهد. ناراحتی شما کفر است، ناراحتی شما خیانت به اسلام و مسلمین است. اینجا کربلای حسینی است. اینجا رزم‌گاه دلاوران جان بر کف است.
کد خبر: ۲۶۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ - 11November 2017
نامه شهید عباس شوندی/ جبهه رزمگاه دلاوران جان بر کف است

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «عباس شوندی» سال 1339 در آوج چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و در نهایت شهید شوندی 20 اردیبهشت 1361 در سرپل ذهاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به برادر خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

حسین جان امیدوارم سلام مرا بپذیری و خوش باشی. اینجا سربازخانه نیست، اینجا زوری نیست اینجا همه برادرند، اینجا شهادتگاه و عبادتگاه است. خوابیدن ما نیز از عبادات ماست اما همگی باید خدای را در نظر داشته باشید و شکر و سپاس نعمت بیکرانش گویید. قلب‌ها پر از ایمان است و ایمان‌ها باعث شجاعت و رشادت است و شجاعت باعث پیروزی ماست ما در حال پیروزییم و امیدوارم به همین زودی رژیم بعثی صدام خائن بدست مبارزان اسلام سرنگون شود و از خداوند متعال خواستاریم که ما را نیز در صف مبارزان اسلام قرار دهد.

ناراحتی شما کفر است، ناراحتی شما خیانت به اسلام و مسلمین است. اینجا کربلای حسینی است. اینجا رزم‌گاه دلاوران جان بر کف است شما که آرزو می‌کردید در جنگ امام حسین بودید و به امام حسین کمک می‌کردید و در رکاب او شهید می‌شدید بیایید که پرچم حضرت ابوالفضل که در زمین ایران و به پرواز درآمده و حماسه می‌آفریند. بدانید که با شمشیر حضرت عباس که صف دشمن می‌شکافد بر‌می‌گردیم و با یک دنیا شهامت و شجاعت با سرفرازی بر‌می‌گردیم و این هم با خداست.

از خداوند متعال سلامتی رهبر کبیرمان خمینی کبیرمان را عاجزانه خواستاریم. اما حسین جان بتول را به مدرسه بفرست به حسینیه برو و اسم بتول را به کلاس دوم بنویس، با استقبال پرشور و هیجانی که مردم دهات و شهرها از ما می‌کردند واقعا ما را شرمنده می‌کردند و ما را بیش از آنچه هستیم به حساب می‌آورند. ما را قهرمانانی جان بر کف به حساب می‌آورند که برای گذشتن از هفت‌خان می‌رویم و این مردم با استقبال پرشور خودشان ما را خجالت زده کردند و با اشک شوق احساسات درونی خود را بیان می‌کردند در این منطقه ضدانقلابی در کار نیست همه، شیعه معتقد هستند.

به امید پیروزی اسلام و مسلمین

به امید پیروزی حق بر باطل

پیروزی ایمان آورندگان بر کفاران

پیروزی جندالله و شکست جندالشیطان

برقرار باد تمام پرچم جمهوری اسلام ایران

پیروز باد تمام آزادی‌خواهان جهان

نوکر شما عباس شوندی

به اصغر عزیز و مهربانم دعا و سلام می‌رسانم و امیدوارم خوش و خرم بوده باشید دوره دیده و به جبهه اعزام شوید. جبهه جنگ میعادگاه عاشقان خداست.

والسلام عباس شوندی»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها