رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد خرم‌آباد خبر داد؛

برگزاری چهارمین همایش شهید شناسی با محوریت شهید «محسن حججی»

حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی» گفت: چهارمین همایش شهید شناسی با محوریت شهید حججی، روز سه‌شنبه 23 آبان‌ماه از ساعت 9 صبح در دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ - 11November 2017

حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی» رئیس دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد واحد خرم آباد صبح امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، از برگزاری چهارمین همایش شهید شناسی با محوریت شهید «محسن حججی» در روز سه‌شنبه 23 آبان‌ماه در سالن اجتماعات داشنکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد خرم آباد خبر داد.

وی افزود: این همایش از ساعت 9 صبح، با حضور خانوادهای شهدا به‌ویژه خانواده شهید حججی، دانشجویان، مردم شهیدپرور استان لرستان و ایثارگران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «قدرتی» گفت: هدف از برگزاری این همایش، آشنایی نسل جوان و دانشجو با زندگی، شخصیت و آرمان‌های شهدای جوان در زندگی و جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز از سال 1393 تاکنون، سه همایش با محوریت شناخت «شهدای مدافع حرم»، «شهدای دهه‌ی کرامت» و «شهید دانشجو ابوذر حسین پور» برگزار شده و برنامه ما نیز برای تداوم این سری همایش‌ها و نیز رسیدن به برگزاری سالانه دو همایش است.

بنا بر این گزارش، این همایش به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، کانون شهید صیاد شیرازی و بسیج دانشجویی واحد خرم آباد برگزار می‌شود.

 چهارمین همایش شهید شناسی با محوریت شهید «محسن حججی» برگزار می شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار