حضور فرهنگسرای گلستان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

فرهنگسرای گلستان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با موضوع خانواده و سبک زندگی از 20 تا 26 آبان حضور دارد.
کد خبر: ۲۶۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ - 11November 2017

حضور فرهنگسرای گلستان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتالبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فرهنگسرای گلستان با هدف معرفی فعالیت‌های خود در حوزه خانواده، سبک زندگی و فضای مجازی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه های دیجیتال حضور دارد که این حضور فرصتی است برای معرفی آثار، تولیدات و فعالیت‌هایی که در حوزه فضای مجازی به همت این مرکز انجام شده است.

معرفی و ارائه کتابچه خانواده و مدیریت آسیب‌های فضای مجازی که به سرفصل‌هایی از قبیل شکستن مرز فضای حقیقی و مجازی - ظهور خاموش آسیب‌های جسمی، روحی و روانی اشاره دارد در غرفه فرهنگسرای گلستان صورت می گیرد.

علاقمندان می توانند برای تهیه و استفاده از کتابچه «امر به خوبی ها در فضای مجازی»، لوح‌های فشرده آسیب‌های فضای مجازی (که به معرفی برنامه‌هایی از قبیل تانگو، گوگل، واتس آپ، فیس بوک می پردازد) و فلش کارت‌های تلفن همراه حاوی 27 کارت پیرامون تاریخچه تلفن همراه، کارکردهای مثبت، آداب صحیح استفاده از تلفن‌همراه، آسیب‌های جسمی، روحی، دینی و اجتماعی به این غرفه مراجعه کنند.

گفتنی است فلش کارت‌های سواد رسانه حاوی 27 کارت، پیرامون شناخت سواد رسانه‌ای، محاسن و آسیب‌های فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی نیز در این غرفه ارائه می‌شود.

معرفی و ارائه کتاب‌های ناگفته های فضای مجازی، فضای مجازی از دیدگاه آیات و روایات، اخلاق در فضای مجازی، سواد رسانه ای، مخاطب محوری در مواجهه با شبکه های اجتماعی مجازی که به معرفی آسیب های شبکه های اجتماعی، بازی های رایانه ای و شبکه های ماهواره ای به همراه راهکارهای اجرایی و یژه مربیان و والدین، معرفی بازی های رایانه ای ایرانی سایت‌ها و نرم افزارهای مفید، ذکر نکات اخلاقی و امنیتی در فضای مجازی می پردازد نیز از جمله فعالیت‌های غرفه فرهنگسرای گلستان در این نمایشگاه است.

کتابچه امنیت در رسانه های آنلاین و دیجیتال و همچنین ارائه رفتارهای مناسب جهت امنیت و آرامش در فضای مجازی تحلیل رسانه‌های دیجیتال و چالش‌های آن، نرم‌افزارهای سبک زندگی اسلامی، نرم افزارهای رزق حلال، آموزه‌های دفاع مقدس، سواد رسانه‌ای، تلفن همراه، اشیاء و میوه‌ها در قرآن، حکایت‌های قرآنی، راه بهشت از جمله فعالیت های فرهنگی و رسانه ای مهم است که به همت فرهنگسرای گلستان در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

40 عنوان فیلم کوتاه مرتبط با سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال و تولیدات غربی تولید شده توسط این مرکز نیز در غرفه این فرهنگسرا در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بنا بر این گزارش در اولین روز این نمایشگاه شنبه 20 آبان ماه ساعت 15 نشستی با موضوع خانواده و سبک زندگی به منظور بررسی خانواده و سبک زندگی در عصر ارتباطات آفت‌ها و لطافت‌های فناوری‌های سایبری برای خانواده به همت فرهنگسرای گلستان و با حضور محمدصادق دهنادی مدرس دانشگاه و كارشناس مديريت رسانه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان از 20 تا 26 آبان از ساعت 10 تا 20 دایر است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها