زیارت فرزند جانباز 100 درصد لرستانی به نیابت از پدرش

فرزند شهید زنده لرستانی جانباز 100 درصد «سید نورخدا موسوی» در راهیپمایی بزرگ اربعین شرکت کرد و به نیابت از پدرش زائر کوی حسین شد.
کد خبر: ۲۶۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ - 11November 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «سیدمحمد موسوی» فرزند شهید زنده لرستانی «سید نورخدا موسوی» در قالب طرح «نائب‌ الزیاره الشهداء» که به همراه جمعی از زائرین حسینی به نیابت از شهدای سرافراز انقلاب عازم سفر معنوی راهپیمایی اربعین حسینی بود، تصویر پدرش را برروی کوله پشتی و لباس خود نصب کرد و این سفر روحانی را با پای پیاده به نیابت از پدر جانبازش طی کرد.

وی که عضو کانون نخبگان علمی آزادگان است، هدف خود از این اقدام را  ابلاغ پیام شهدا و ایثارگران به جهانیان عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا و ایثارگران با اقتدا به الگوی خود اباعبدالله الحسین(ع) برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب از همه هستی خود گذشتند تا نگذارند نامحرمان و دشمنان چشم به آب و خاک میهن داشته باشند.

یادآور می‏‌شود، «سید نور خدا موسوی» تکاور نیروی انتظامی و فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود که در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۸۷ هنگام درگیری با گروهک تروریستی «عبدالمالک ریگی» بر اثر اصابت یک گلوله دو زمانه به سرش در منطقه پل شکسته لار به فیض عظیم جانبازی 100 درصد نائل آمد و از آن زمان تاکنون در زندگی معنوی تحت پرستاری همسر فداکارش بانوی فرهنگی کبری حافظی قرار دارد.

این جانباز سرافراز دو فرزند به نام‌های «سیده زهرا» و «سید محمد» دارد که در زمینه‌های پژوهشی و ورزشی موفقیت‌های متعددی کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار