مسئول امور اساتید اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری دومین دوره آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویژه کارکنان راه‌آهن اراک

مسئول امور اساتید اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی گفت: دومین دوره آشنایی با علوم و معارف مقدس با حضور کارکنان اداره کل راه‌آهن اراک 23 آبان ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ - 11November 2017
برگزاری دومین دوره آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویژه کارکنان راه‌آهن اراک«علی میرزایی» مسئول امور اساتید اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به هدف برگزاری این دوره‌ها اظهار داشت: نخستین دوره آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس، با هدف ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات مدیران و کارمندان اداره‌کل راه‌آهن اراک در زمینه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره 25 نفر از کارکنان اداره راه آهن اراک مورد تعلیم مفاهیم مربوط به علوم و معارف دفاع مقدس قرار می‌گیرند.
 
مسئول امور اساتید اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: این دوره از 23 آبان ماه به مدت سه روز و در 12 ساعت در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
 
میرزایی در پایان متذکر شد: برای هریک از شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهی حضور از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی صادر می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار