سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان:

بهسازی گلزارهای شهدا در سطح روستاهای کرمان در اولویت است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: بهسازی گلزارهای شهدا در سطح روستاها در اولویت کار قرار گرفته تا بنیه فرهنگی و معنوی روستاها تقویت شود.
کد خبر: ۲۶۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ - 12November 2017
بهسازی گلزارهای شهدا در سطح روستاهای کرمان در اولویت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «سید مصطفی آیت‌اللهی» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در جلسه هم‌اندیشی بهسازی گلزارهای شهدا اظهار داشت: بهسازی گلزارهای شهدا در سطح روستاها در اولویت کار قرار گرفته تا علاوه بر پیروی از دستورات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بنیه فرهنگی و معنوی روستاها تقویت شود.
 
وی پیرامون روشنایی گلزارهای شهدا بیان داشت: گلزارهای واقع در بقاع متبرکه و امام‌زاده‌ها با همکاری اداره کل اوقاف از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند اما در روستاهایی که گلزارهای شهدا از مرکز روستا فاصله دارند، به رسیدگی بیشتری نیاز دارند و  بهتر است از انرژی خورشیدی برای روشنایی این گلزارها استفاده شود تا علاوه بر روشنایی، هزینه کمتری صرف شود.
 
سردار «حسنی‌سعدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این جلسه با بیان اینکه یاد شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت، گفت: اگر این حقیقت، به وسیله کسانی که امروز در قبال شهیدان مسئولیت دارند زنده بماند و گرامی داشته شود، آیندگان از ایثار بزرگ شهیدان بهره خواهند برد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها