همزمان با دهه پایانی صفر؛

مناجات‌ خوانی و عزاداری بامدادی در رواق دارالهدایه حرم رضوی برگزار می‏‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در شب‏‌های دهه پایانی ماه صفر،‌ ویژه برنامه مناجات خوانی و عزاداری بامدادی در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار می‏‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ - 11November 2017
مناجات‌ خوانی و عزاداری بامدادی در رواق دارالهدایه حرم رضوی برگزار می‏‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی اظهار داشت:‌ طبق سال‏‌های گذشته برنامه «مناجات خوانی» و «عزاداری» بامدادی، توسط هیئت رزمندگان سراسر کشور در رواق دارالهدایه در طول شب‏های دهه پایانی صفر برگزار می‏‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه پایانی صفر،‌ زائران و مجاوران زیادی تا نزدیک سحر از برنامه‌‏های حرم امام رضا(ع) بهره‌مند می‏‌شوند، افزود:‌ ویژه برنامه‌‏های باشکوه مناجات خوانی و عزاداری هیئت رزمندگان اسلام از سراسر کشور با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه امام هشتم(ع) از ساعت 22 شب با قرائت قرآن آغاز می‌‏شود و در ادامه ذاکران و مداحان خاندان عصمت و طهارت به مرثیه‌سرایی، سینه‏‌زنی، قرائت زیارت جامعه کبیره،‌ دعای ابوحمزه ثمالی،‌ مناجات امیرالمومنین(ع) در مسجد کوفه و ... می پردازند.

حسینی بیان کرد: پاسخگویی به سوالات شرعی،‌ اجرای برنامه‏ حلقه معرفت،‌ سخنرانی در اماکن متبرکه،‌ مدیحه سرایی و بیان احکام برخی از برنامه‌های معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدرس رضوی در دهه پایانی صفر به‌‏شمار می‏‌رود که برای زائران و مجاوران بارگاه امام هشتم(ع) تدارک دیده شده است.

به گفته معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، امکان پخش مستقیم برخی از برنامه‌های رواق دارالهدایه برای شبکه‌‏های استانی در حال بررسی است که در صورت امکان این خدمت ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در شب جمعه نیز ویژه برنامه مناجات خوانی بامدادی با حضور مداحان کشوری در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‎شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها