تخلیه تدریجی توقفگاه‌های مرزی چذابه و شلمچه ادامه دارد

رئیس پلیس راه خوزستان از تخلیه تدریجی توقفگاه‌های مرزی چذابه و شلمچه و روان بودن ترافیک در مسیر بازگشت زائران از مرزهای مذکور خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ - 11November 2017
تخلیه تدریجی توقفگاه‌های مرزی چذابه و شلمچه ادامه داردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان بیان داشت: با توجه به بازگشت زائران به وطن، روند تدریجی تخلیه خودروها از 2 توقفگاه مرزی چذابه و شلمچه ادامه دارد و ترافیک نیز در مسیر برگشت از این مرز روان است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت جاده ای که در هفته اخیر تا روز گذشته در 2 محور مذکور اعمال می‌ شد اظهار کرد: تاکنون هیچ محدودیتی در هیچ کدام از جاده ها نداریم و تردد به خوبی در حال انجام می باشد.

سرهنگ دولتشاهی در ادامه افزود: روند تدریجی خروج خودروهای زائران از توقفگاه ‌ها نیز آرام ارام در حال انجام است و هم اکنون تنها حدود 2 تا 3 هزار خودرو در توقفگاه ها باقی مانده است که بخش زیادی از آن ها امروز خارج می‌شوند.

رئیس پلیس راه خوزستان اذعان داشت: با توجه به توسعه زیرساخت های جاده ای نسبت به اربعین سال گذشته، میزان تصادفات در این جاده ها کاهش چشمگیری داشته که آمار رسمی بزودی منتشر می‌ گردد.

وی همچنین با اشاره به بارندگی صبح امروز در برخی نقاط خوزستان تصریح کرد: بارندگی در جاده های شمالی و کوهستانی خوزستان مشکلاتی در تردد ایجاد کرد، چرا که با نخستین بارندگی جاده لغزنده شده و موجب تصادفات خسارتی می شود.

وی با اشاره به وقوع چند مورد واژگونی خودرو در جاده ایذه به دهدز و جاده های باغملک و میداود به خاطر بارندگی، به همه رانندگان توصیه کرد هنگام رانندگی در بارندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

منبع: صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار