سردار قنبری خبر داد؛

کشف یک‌ونیم تُن مواد افیونی و دستگیری 5 قاچاقچی در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند مسلح مواد مخدر و کشف یک تُن و 500 کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری پنج قاچاقچی در یک درگیری مسلحانه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ - 12November 2017
کشف یک تُن و 500 کیلو مواد افیونی و دستگیری 5 قاچاقچی در جنوب شرق کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه‌جایی مواد مخدر از شهرستان سراوان و انتقال به استان‌های مرکزی کشور را داشتند، مطلع شدند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی ماموران، اعضای این باند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: بر این اساس، یگان‌های عملیاتی شهرستان سراوان شب گذشته چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور‌های فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، گفت: پنج قاچاقچی در این درگیری دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک تُن و 500 کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: نيروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزيع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد اين افراد سودجو به اهداف پليد خود دست يابند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار