بنایی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

مشکل مالی دولت در تامین اعتبار احداث یادمان شهدا

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه و بودجه 96 اعتبارات مربوط به ساخت و احداث یادمان شهدا در مناطق مختلف استان‌ها تعیین شده اما دولت در پرداخت آن با مشکلات مالی مواجه است.
کد خبر: ۲۶۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰ - 13November 2017

ی«حمید بنایی» نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه ترویج فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس مورد توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه و بودجه 96 اعتبارات مربوط به ساخت و احداث یادمان شهدا در مناطق مختلف استان‌ها تعیین شده اما دولت در پرداخت آن با مشکلات مالی مواجه است.

این نماینده مجلس با توجه به اینکه آسایش، آرامش و امنیت امروز را مرهون ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: ما نباید از حماسه و آرمان‌های دفاع مقدس غافل شویم؛ چراکه تجربه نشان داده هرجا از یاد شهدا غفلت کرده‌ایم ضربه‌هایی را متحمل شدیم.

وی برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدا را عاملی موثر در زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در یادواره شهدا که هرسال به همت مردم باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود باید تلاش شود با معرفی شهدای گرانقدر، افکار، اخلاق و معنویت والای آنان به نسل امروز معرفی‌شود.

بنایی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با کم‌ترین امکانات در برابر دشمن بعثی و متحدانش ایستادگی کردند، تصریح کرد: مقاومت و تحمل مردم در برابر تحریم‌های غرب همه ریشه در هشت سال جنگ تحمیلی دارد؛ ما آموخته‌ایم که هر چقدر مورد تهدید و تحریم قرار بگیریم به خودکفایی و قدرت بیشتری دست پیدا می‌کنیم.

نماینده مردم گناباد در مجلس اتهامات و سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر تحریم و تروریست خواندن سپاه را بی‌اثر خواند و گفت: هرجا سپاه وارد عرصه شده در همان جا امنیت و صلح حاکم شده است؛ در تقدیر از پاسداران انقلاب همین بس که امام راحل در جمله تاریخی خود دارند که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهدا نیست»، گفت: در هر طرحی که موضوعیت به دوران دفاع مقدس و نشر فرهنگ و ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی ارائه شود به طور حتم مجلس شورای اسلامی پیش‌گام است.
 
انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار