مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان:

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر سدی در مقابل نفوذ دشمنان است

حجت‌الاسلام «محمود قربانی» گفت: امروز دشمن با استفاده از همه ابزارها دست به کار شده است، ولی به یاری پروردگار متعال، فریضه ارزشمند امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر همواره سد راه دشمنان ما بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ - 12November 2017

امر به معروف سدی در مقابل نفوذ دشمنان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمود قربانی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان، امروز (شنبه) در جمع کارکنان سپاه همدان با تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی و 28 صفر، راهپیمایی اربعین را بزرگ‌ترین امربه‌معروف دانست و اظهار داشت: علت عظمت راهپیمایی بزرگ اربعین، این است که افراد بسیاری از کشورهای مختلف از جمله مسلمان و غیرمسلمان در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند.

وی قیام امام حسین (ع) را پیشتازترین امربه‌معرف‌ها خواند و افزود: امروز دشمن با استفاده از همه ابزارها دست به کار شده تا اسلام را از مسیر اصلی خود منحرف و دور کند، ولی به یاری پروردگار متعال، فریضه ارزشمند امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، همواره سد راه دشمنان ما بوده و خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان همچنین تصریح کرد: باید فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از مدارس و دبستان‌ها به افراد آموزش داده شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها