در افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان اردبیل صورت گرفت؛

تجلیل از نویسندگان برتر حوزه دفاع مقدس استان اردبیل

در افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل از پنج نویسنده در حوزه دفاع مقدس تجلیل شد.
کد خبر: ۲۶۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ - 12November 2017

تجلیل از نویسندگان برتر حوزه دفاع مقدس استان اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، در یازدهمین نمایشگاه کتاب اردبیل که با حضور 300 ناشر کشوری و استانی برگزار می‌شود انتخاب کتاب سال، برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی، کارگاه داستان‌نویسی، نشست تحلیل محتوای مطبوعات استان، نقد و بررسی کتاب، ایستگاه سرگرمی، قصه‌گویی و قرآن‌خوانی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

«اکبر بهنامجو » استاندار اردبیل در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه دائمی اردبیل مکان مناسبی برای عرضه محصولات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و ضروری است این نمایشگاه در آینده توسعه یابد.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه افزود: کتاب و کتابخوانی در زندگی همه ما نقش بزرگی دارد و لازم است فرهنگ کتابخوانی در استان از سوی متولیان فرهنگی ترویج یابد.

بهنامجو اضافه کرد: اگر مردم با کتاب بیشتر مانوس باشند ضمن آگاهی بیشتر در مسائل مختلف با مشکل اجتماعی کمتری مواجه خواهند بود.

استاندار اردبیل برگزاری نمایشگاه کتاب را در ترویج فرهنگ کتابخوانی موثر دانست و گفت: نمایشگاه بهانه‌ای است برای ترویج فرهنگ کتابخوانی تا با حضور در این نمایشگاه مردم ضمن آشنایی با آثار تالیف شده جدید اثر و کتاب مورد علاقه خود را تهیه کنند.

در ادامه این مراسم از حجت‌الاسلام «حمزه بضاعت‌پور» صاحب اثر «نظم جاوید» مجموعه اشعار از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «سید محمود مهدوی» صاحب اثر «سولماز در گودال خمپاره»، «عبدالله محمدی» صاحب اثر «جنگ نرم در اسارت» و  «ناصر مولایی» و «خدیجه سلمانی» با اثر مشترک «رد پای دیرین» پنج نویسنده در حوزه دفاع مقدس تجلیل شد.

در پایان مراسم از مادر شهید مدافع حرم «هاشم دهقانی‌نیا» نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار