هواپیمایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کند:

فراخوان همایش شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و هوانیروز

برگزاری همایش شهید صیاد و هوانیروز فرصتی ارزشمند را فراهم خواهد کرد تا کارکنان ایثارگر و همیشه درصحنه هوانیروز، حماسههای آفریده شده بهویژه در دوران دفاع مقدس را از منظر تازهای به منصه ظهور درآورده و برگ زرین دیگری را بر ناگفته های تاریخ پرعظمت ملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی بیافزاید
کد خبر: ۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱ - 02June 2013

فراخوان همایش شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و هوانیروز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس  ، فرماندهی و مدیریت آن شهید گرانقدر در بهکارگیری قابلیتهای هوانیروز در میادین نبرد بسیار حساس، سرنوشتساز بوده است. لذا ثمره این ارتباط نزدیک موجب خلق صدها خاطره زیبا وجذاب با کارکنان هوانیروزگردیده که بخش وسیعی از آن در سینه دلاورمردان هوانیروز ناگفته باقی مانده است.

 برگزاری همایش شهید صیاد و هوانیروز فرصتی ارزشمند را فراهم خواهد کرد تا کارکنان ایثارگر و همیشه درصحنه هوانیروز، حماسههای آفریده شده بهویژه در دوران دفاع مقدس را از منظر تازهای به منصه ظهور درآورده و برگ زرین دیگری را بر ناگفتههای تاریخ پرعظمت ملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی بیافزاید.

لذا کلیه علاقهمندان می توانند در محورهای ذیل تا تاریخ بیستم خردادماه جاری مطالب و مقالات خود را به آدرس تهران- اتوبان شهید بابایی-دفتر معارف جنگ هوانیروز- دبیرخانه همایش شهید صیاد شیرازی و هوانیروز- کدپستی: 1698633111 ارسالنموده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 22960161 تماس حاصل نمایند.

محورهای همایش:

1-     شهید صیاد شیرازی و مستندات به کارگیری هوانیروز در عملیات های 8 سال دفاع مقدس.

2-     جمعآوری خاطرات بلند و کوتاه پیشکسوتان هوانیروز با شهید صیاد شیرازی.

3-     شهید صیاد شیرازی و شهدای هوانیروز.

 

زمان اجرای همایش:

نوزدهم تیرماه 1392

مکان برگزاری:

سالن اجتماعات ستاد فرماندهی هوانیروز

نظر شما
پربیننده ها