دکتر منصوری در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

2 بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی در کرمانشاه برپا می‌شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: بسیج جامعه پزشکی به منظور کمک به مصدومان زلزله شب گذشته دو بیمارستان صحرایی را در منطقه مستقر می‌کند.
کد خبر: ۲۶۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ - 13November 2017

2 بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی در کرمانشاه برپا می‌شوددکتر «رضا منصوری» مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص فعالیت های بسیج جامعه پزشکی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان قزوین که برای خدمت رسانی به زائران اربعین در خسروی استقرار داشت و بعد از اتمام ماموریت در حال بازگشت بود، در محدوده آوج با فراخوانی که صورت گرفت مجدد به کرمانشاه بازگشت و آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان منطقه ثلاث باباجانی کرمانشاه که عمق حادثه بیشتر است، می‌باشد.

وی افزود: بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) نیز که در مرز مهران مستقر بود، در سرپل ذهاب مستقر می شود، چون تنها بیمارستان این شهر بر اثر زلزله آسیب کلی دیده و امکان بستری کردن مصدومان در این محل وجود ندارد.

دکتر منصوری با بیان اینکه بیمارستان اسلام آباد نیز وضعیت مشابه بیمارستان سرپل ذهاب دارد، بیان داشت: تنها بیمارستان‌هایی که قابلیت پذیرش بیمار را دارند، قصرشیرین و کرمانشاه هستند که ظرفیت پذیرش این بیمارستان ها هم در حال تکمیل شدن است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها