سردار سیف به دفاع پرس خبر داد؛

اعزام تمامی امکانات و نیروهای سپاه و بسیج کرمانشاه برای کمک به زلزله‌زدگان

معاون مقاومت مردمی بسیج گفت: تمام امکانات و نیروهای بسیج سپاه نبی اکرم (ص) برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه، اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۲۶۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ - 13November 2017
اعزام تمامی امکانات بسیج سپاه نبی اکرم برای کمک به زلزله زدگان

سردار «نصرت الله سیف» معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص اقدامات بسیج در کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: به دلیل حضور نیروهای بسیجی در تمام نقاط کشور اعم از شهر و روستا، تعدادی از این نیروها در همان لحظات اولیه وقوع زلزله در محل حاضر شدند و با توجه به اینکه از قبل آموزش‌های لازم را برای چنین مواقعی دیده بودند، توانستند فعالیت‌های خوبی انجام دهند.

وی افزود: بسیج برای حضور به موقع در زمان حادث شدن رخدادهای طبیعی، رسته عملیاتی در یگان های خود تعریف و سازماندهی کرده است لذا به محض وقوع این حادثه علاوه بر کمک به مردم، به وسیله پیک موتوری و تلفن، مسئولان مربوطه را در جریان وقوع حادثه قرار دادند.

سردار سیف با بیان اینکه بسیج از همان ابتدا اقدامات تامینی را در منطقه برقرار ساخته است، تصریح کرد: برای کمک به حادثه دیدگان ناشی از زلزله شب گذشته که در کرمانشاه روی داده تمام گردان ها، نیروهای بسیجی و پایوران سپاه کرمانشاه به همراه تمامی وسایل نقلیه و تجهیزات موجود در منطقه حاضر شدند و مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار