سردار غیب پرور خبر داد؛

تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به مناطق آسیب دیده توسط بسیج/ اعزام گروه‌های جهادی بسیج برای امدادرسانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به مناطق آسیب دیده توسط بسیج و به فرماندهی سردار فضلی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ - 13November 2017
تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به مناطق آسیب دیده توسط بسیج/ اعزام گروه‌های جهادی بسیج برای امدادرسانی
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگوی تلویزیونی ضمن عرض تسلیت به داغ‌دیدگان حادثه زلزله شب گذشته اظهار داشت: نیروهای بسیج از ساعت‌های اولیه به صورت خودجوش همراه با نیروهای سپاه استان کرمانشاه در مناطق زلزله‌زده حضور یافتند.
 
وی افزود: ستاد ویژه رسیدگی به مناطق آسیب دیده به فرماندهی سردار فضلی و با عضویت رئیس و یا نمایندگان بنیاد تعاون بسیج، بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی تشکیل شده و در حال اعزام به منطقه هستند.
 
سردار غیب پرور تصریح کرد: گردان‌های امام حسین (ع) و بیت المقدس از شهرستان‌های دالاهو، قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز در محل‌های آسیب دیده حضور یافته‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی که در منطقه مهران و برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا است نیز میزبان مصدومان این حادثه می‌باشد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: یک گروه جهادی از استان کرمانشاه، 20 گروه جهادی از استان ایلام و 100 گروه جهادی از استان‌های همجوار در حال اعزام به منطقه جهت امدادرسانی هستند. همچنین نیروهای بسیج استان‌های ایلام و همدان در حال آماده‌باش قرار دارند تا در صورت لزوم به منطقه اعزام شوند.
 
وی ادامه داد: این اقدامات به صورت اورژانسی انجام می‌شود و با توجه به سرمای هوا، بسیج در خصوص اسکان زلزله‌دیدگان آمادگی صد درصدی خود را اعلام می‌کند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها