کتاب «تاریخ شفاهی جامعه اسلامی دانشجویان» به بازار کتاب عرضه شد

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی از انتشار کتاب «تاریخ شفاهی جامعه اسلامی دانشجویان» خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ - 13November 2017
کتاب «تاریخ شفاهی جامعه اسلامی دانشجویان» به بازار کتاب عرضه شد
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «مهدی رمضانی» مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی از چاپ کتاب «تاریخ شفاهی چگونگی و تأسیس جامعه اسلامی دانشجویان» خبر داد و گفت: این کتاب بر اساس خاطرات اعضای هیئت مؤسس جامعه اسلامی دانشجویان گردآوری شده است و به بررسی عملکرد این تشکل دانشجویی می‌پردازد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به سابقه تشکیل جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: اولین تشکل دانشجویی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده دفتر تحکیم وحدت بود اما می‌توان گفت که دومین اتحادیه دانشجویی پس از رحلت امام خمینی (ره) با عنوان جامعه اسلامی دانشجویان تشکیل شد؛ بر اساس چنین سابقه‌ای که این تشکل دانشجویی دارد درصدد برآمدیم تا کتابی درباره چرایی و چگونگی تأسیس این اتحادیه منتشر کنیم تا یک مجموعه منسجم در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کتاب در 4 فصل به ارائه موضوع می‌پردازد٬ اظهار داشت: فصل اول کتاب با عنوان دُردانه بازه زمانی تاسیس جامعه اسلامی دانشجویان تا 1366، فصل دوم با عنوان تولد بازه زمانی 1366 تا 1369، فصل سوم با عنوان تلاش برای بقا بازه زمانی 1369 تا 1374 و فصل چهارم با عنوان بلوغ بازه زمانی 1374 تا 1380 بررسی می‌کند.

به گفته رمضانی٬ کتاب تاریخ شفاهی چگونگی شکل‌گیری و تاسیس جامعه اسلامی دانشجویان با همت مجید پورنجمی ایرانق جمع‌آوری است.

کتاب تاریخ شفاهی چگونگی و تاسیس جامعه اسلامی دانشجویان با شمارگان هزار نسخه و قیمت 13000 تومان توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شده است.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار