تسلیمی:

هنرمندان هم مانند مردم دیندار هستند/ عاشورا و اربعین در خون ایرانیان است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: عاشورا و اربعین در خون ایرانیان است و هنرمندان هم مانند مردم دیندار هستند.
کد خبر: ۲۶۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ - 13November 2017
هنرمندان هم مانند مردم دیندار هستند/ عاشورا و اربعین در خون ایرانیان استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون که در پیاده‌روی اربعین حضور داشت درباره حضورش در این پیاده روی گفت: عاشورا و مراسم اربعین در خون ایرانیان است و هنرمندان نیز از این مساله مستثنی نیستند اما متاسفانه برخی ها تنها وجه تبلیغاتی زندگی هنرمندان را می بینند و مثلا اشاره به حضور عده ای در فضای مجازی می کنند، در حالی که هنگامی که من با خیلی از هنرمندان صحبت می کنم می بینم که چقدر اعتقادات مذهبی دارند.

بازیگر فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» با اشاره به تاثیر اجتماع هنرمندان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، گفت: ابتکار خیلی خوبی بود که بچه‌های «چهل چراغ» انجام دادند و جمعی از هنرمندان کشور را در قالب کاروان زیارتی به  این سفر بردند. از این سفر رضایت دارم و به همه افرادی که موجب این برنامه شدند، تشکر می کنم و امیدوارم اجر این زیارت انجام شده را بگیرند. واقعا هر چقدر از این کاروان بگویم کم گفته‌ام. آن ها خیلی هوای هنرمندان و به خصوص افرادی که سن و سالی داشتند را دارند  و به افرادی که امکان داشت کوچک ترین بیماری داشته باشند، کمک کردند. من از صمیم قلب و بدون هر ریایی باید تشکر کنم از مدیران و مجریان کاروان «چهل چراغ» که سفر خوب و ارزشمندی را برای هنرمندان به وجود آوردند.

بازیگر آثار سینمایی و تلویزیونی با تاکید بر لزوم ادامه دار بودن کاروان‌‌هایی از این دست گفت: امیدوارم کاروان «چهل چراغ» هر سال با حضور هنرمندان عزیز کشورمان تشکیل شود و زمینه ای برای دسترسی بیشتر هنرمندان به مراسم پیاده روی اربعین را فراهم سازد. من تشکیل این کاروان را به فال نیک می گیرم و امیدوارم اجر مناسب این مساله را بگیرند چون تاثیری که حضور هنرمندان در مراسم اربعین می گذارد تا همیشه در وجودشان باقی خواهد بود.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار