صبح امروز صورت گرفت؛

تشییع پیکر مطهر 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد تهران شرق

پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز (دوشنبه) در «قیامدشت» تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 13November 2017
تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس پس از قرائت زیارت عاشورا در خیابان شهید باهنر قیامدشت، بر روی دستان مردم به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق تشییع شد.

پیکر مطهر شهیدان در بدو ورود به دانشگاه، مورد استقبال دانشجویان، اساتید، کارمندان و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق قرار گرفت.

تشییع کنندگان پس از اقامه نماز بر پیکر پاک این دو شهید گمنام، با شعارهای «لبیک یا حسین» و «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرب و بلا آمده» پیکر شهیدان را در جایگاه برنامه قرار دادند.

در ادامه این مراسم، «محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه‌های آزاد استان تهران، طی سخنانی اظهار داشت: پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، یک خط ممتد، مسیر اول انقلاب با امروز را به هم گره زده است که آن خط ممتد، شهیدان هستند.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم می‌فرماید «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ» افزود: شهیدان زنده هستند که بین نسل اول و چهارم انقلاب این‌گونه ارتباط برقرار کرده‌اند.

طهرانچی با بیان اینکه امروز مفتخریم، پذیرای جوانانی هستیم که حدود سه دهه قبل جان خود را فدای بقای این انقلاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ما وعده می‌دهیم که فقط تشییع کننده این شهیدان نباشیم، بلکه قول می‌دهیم در راه این شهیدان و پشتیبانی از ولایت فقیه همواره محکم و استوار باشیم.

بنا بر این گزارش، پایان این مراسم و قبل از خاکسپاری با ذکر مصیبت توسط کربلایی «امیر عباسی» همراه بود.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها