به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد؛

یادواره شهید خلبان «ابراهیم امیدبخش» در گچساران برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره شهید خلبان «ابراهیم امیدبخش» از شهدای عملیات شکست حصر سوسنگرد در گچساران به مناسبت سالروز این حماسه بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ - 13November 2017
یادواره شهید خلبان «ابراهیم امیدبخش» در گچساران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، جلسه ستاد بزرگداشت حماسه شکست حصر سوسنگرد امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ضمن گرامیداشت 26 آبان‌ماه سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد، اظهار داشت: آزادسازی سوسنگرد به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق اشغال شده به دست ارتش بعث عراق در آغاز جنگ تحمیلی از مهم‌ترین مناسبت‌های تاریخ دفاع مقدس است.
 
وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد، افزود: مقام معظم رهبری در حوزه مدیریت، طراحی و اجرای عملیات آزادسازی سوسنگرد نقش حیاتی داشتند و با تدبير و پيگيری‌های ايشان بود كه سوسنگرد آزاد شد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: باید نقش مقام معظم رهبری و همچنین نقش شهید چمران در عملیات شکست حصر سوسنگرد به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.
 
سرهنگ آسمند با بیان اینکه امسال باید برنامه‌های سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد بهتر از سال‌های قبل برگزار شود، گفت: ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط جهت فضاسازی محیطی و اجرای برنامه‌های فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: سرکشی از خانواده شهدای عملیات شکست حصر سوسنگرد با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت سالروز این حماسه بزرگ اجرایی می‌شود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره شهید خلبان «ابراهیم امیدبخش» از شهدای عملیات شکست حصر سوسنگرد خبر داد و گفت: این یادواره با همکاری ستاد کنگره شهدای استان و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در شهر گچساران برگزار خواهد شد.
 
سرهنگ آسمند غبارروبی یادمان شهدای گمنام و برگزاری مراسم زیارت عاشورا را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد در کهیگلویه و بویراحمد عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها