نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آمار نهایی جان‌باختگان زلزله کرمانشاه تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد مصدومین و جان‌باختگان زلزله کرمانشاه رو به افزایش است، گفت: آمار نهایی در این زمینه تا ساعت 16 امروز اعلام می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ - 13November 2017
کرمانشاه«احمد صفری» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اینکه بیشترین خسارات وارده در زلزله اخیر مربوط به شهرستان سرپل زهاب بوده است، اظهار داشت: امداد‌ رسانی خوبی در خصوص کمک به مصدومین در مناطق آسیب‌زده صورت گرفته است؛ اما این کافی نیست؛ مجروحین باید با سرعت زمان بیشتری به مرکز استان منتقل شوند که این امر همت و کمک وافری را می‌طلبد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه این حادثه نه تنها برای مردم کرمانشاه بلکه برای تمام کشور غم‌بار است، افزود: شهرستان‌های سرپل زهاب، قصر شیرین و ازگله بیشترین خسارات را متحمل شده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه آمار جان‌باختگان و مصدومین زیاد است، گفت: تا ساعت 16 امروز تعداد نهایی مجروحین و جانباختگان اعلام می‌شود.
 
صفری با اشاره به اینکه این زلزله پس لرزه‌هایی را نیز به همراه داشت، تصریح کرد: شهرستان سرپل‌زهاب از ابتدای وقوع زلزله تا صبح امروز از داشتن برق و آب محروم بود که خوشبختانه مشکل آب‌رسانی این شهرستان مرتفع شده است.
 
وی گفت: از استان‌های همجوار می‌خواهیم که همکاری کنند تا مصدومین در صورت نیاز به مراکز درمانی‌شان منتقل شوند.
 
نماینده خانه ملت خاطرنشان کرد: هنوز در ازگله و قصر شیرین و ثلاث باباجانی آواربرداری صورت نگرفته است.
 
وی با بیان اینکه بازساری مناطق تخریب شده، اعتبارات و هزینه های چشم‌گیری را می‌خواهد، گفت: باید بررسی شود که مناطق زلزله‌زده تا چقدر متحمل خسارات شده‌اند که مبلغ قابل توجهی خواهد بود، اما مناطق ویران شده بازسازی خواهند شد.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها