استاندار مازندران تأکید کرد؛

لزوم تلاش در جهت شکوفایی اقتصادی استان مازندران

«محمد اسلامی» گفت: باید با ارائه برنامه‌های اقتصادمحور در جهت شکوفایی اقتصادی استان مازندران تلاش کنیم و همه مسائل را با دید سیاسی ننگریم.
کد خبر: ۲۶۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ - 13November 2017
لزوم تلاش در جهت شکوفایی اقتصادی استان مازندران

به گزارش دفاع پرس از مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران در نخستین جلسه شورای اداری این استان که در محل سالن شماره یک استانداری برگزار شد، ضایعه جان باختن بیش از ۲۰۰ نفر از هموطنان غرب کشور در زمین لرزه شب گذشته را تسلیت گفت و اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت‌گزاری در دیار علویان را نصیب بنده کرده است.

وی با تأکید بر توجه به ایمن‌سازی ساخت و ساز در  روستاها از سوی دستگاه‌های متولی، گفت: توجه به این موضوع، موجب می‌شود تا در شرایط بحرانی غافل‌گیر نشویم.

استاندار مازندران پس از این تأکیدات و ضرورت آماده‌باش برای هر بحران و حادثه طبیعی، به موضوع بیکاری استان و مشکلات مردم اشاره کرد و بار دیگر، رفع مشکلات مردم و باز کردن گره از کار آنان را از الویت‌های کاری عنوان کرد.

وی به مردم  انقلابی و همیشه در صحنه استان اشاره کرد و حضور پر شمار آنان در دفاع از کشور را امری ستودنی دانست و تصریح کرد: مازندران با ظرفیت بالای انسانی و استعدادها و امکاناتی که در اختیار دارد، می‌تواند با هدایت و مدیریت درست و کاربردی، چرخه تولید را شکوفا سازد تا چرخ زندگی مردم هم بچرخد.

اسلامی از  سیاست‌زدگی در انجام امور  استانی انتقاد کرد و بیان داشت: باید با ارائه برنامه‌های اقتصاد محور، در جهت شکوفایی اقتصادی این استان تلاش کنیم و همه مسائل را با دید سیاسی ننگریم.

وی یادآور شد: نباید در برنامه‌ریزی و رسیدگی به امور مردم دیدگاه سیاسی را دخالت داد، همان‌طور که کار سیاسی در جای خود محترم است، کشمکش‌های سیاسی و شهرگرایی جایی در مدیریت استانی ندارد و نباید با ایجاد جوی پرتنش، فرصت سرمایه‌گذاری را در استان کند کرد.

وی سیاسی کاری را یکی از عوامل مدیریت ضعیف استانی خواند و گفت: ثبات مدیریتی، قرائت واحد از قوانین، برطرف کردن قوانین دست و پاگیر و مزاحم و توجه یکسان از نقطه صفر شرقی و غربی به استان، می‌تواند روند توسعه‌بخشی در مازندران را تندتر کند.

استاندار مازندران تشویق و فراهم کردن زمینه فعالیت مناسب برای کارآفرینان را  مهم توصیف کرد و افزود: سخت‌گیری‌های بی‌جا را کنار بگذاریم و کارآفرینان را به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه امیدوار سازیم.

اسلامی با بیان اینکه در فرآیند مدیریت فرهنگ عمومی و رفتار سازمانی نیازمند همدلی و هماهنگی هستیم، تصریح کرد:  تمام استان باید در هیأت شخصیتی واحد درآیند و با حرکت جهادی و انسجام فکری مناسب، چرخ توسعه استان را با حرکتی پرشتاب در مسیر تعالی به حرکت درآورند.

استاندار مازندران گفت: مازندران در بحث اقتصاد مقاومتی می‌توانست قوی‌تر عمل کند و با توجه به امکاناتی که داریم باید مواظبت و مراقبت کنیم چرخ معیشت مردم پررونق باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار