برگزاری اولین سالگرد شهادت خبرنگار راوی مقاومت «محسن خزایی» در زاهدان

اولین سالگرد شهادت خبرنگار مدافع حرم راوی مقاومت «محسن خزایی» در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ - 13November 2017
اولین سالگرد شهادت خبرنگار راوی مقاومت شهید «محسن خزایی» در زاهدانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، اولین سالگرد شهادت خبرنگار مدافع حرم راوی مقاومت «محسن خزایی» امروز (دوشنبه 22 آبان‌ماه) با حضور جمعی از علما، فرماندهان سپاه و اصحاب رسانه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) زاهدان برگزار شد.
 
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زاهدان در این مراسم اظهار داشت: شهید در قرآن جایگاه ویژه‌ای دارد؛ شهید کسی است که آگاهانه و برای هدفی مقدس، جان خود را فدا می‌کند و به مقامی دست پیدا می‌کند که فرشتگان برایش طلب استغفار می‌کنند.
 
امام جمعه زاهدان ادامه داد: شهید کسی است که در صحنه حق و باطل، حاضر و فعال است؛ از آرامش و لذت‌های دنیایی می‌گذرد تا جلوی ظلم را بگیرد و یا جنایت‌های کفار و ستمگران را آشکار کند.
 
سردار «محمد مارانی‌» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه نیز در این مراسم با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری داعش، عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امریکایی‌ها به دنبال راهی بودند تا بتوانند انقلاب را از مسیر اصلی آن، که رهایی مسلمانان از زیر یوغ استکبار بود، منحرف سازند.
 
وی ادامه داد: با درایت و هوشمندی رهبر انقلاب، تیرهای دشمن به سنگ خورد و در نتیجه سعی کردند یک اسلام افراطی در مقابل اسلام ناب محمدی ایجاد کنند. به دنبال آن، افرادی مانند اسامه بن لادن و ابومصعب زرقاوی پیدا شدند.
 
سردار مارونی یادآور شد: در سال 2011 در عراق، جبهة النصره تشکیل شد که بعدها به سوریه منتقل شد و کار آنان اختلاف‌افکنی میان مسلمانان بود. این گروه جنایاتی در سوریه و عراق مرتکب شدند که در تاریخ بی نظیر است.محمود دولت کردستانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد: خیلی خوشحالیم از اینکه می‌بینیم خون شهدا و مبارزان انقلابی هدر نرفته است؛ چراکه امروز ابهت و اقتدار نظام اسلامی را در سرتاسر جهان شاهد هستیم.وی ادامه داد: خون شهید میرحسینی‌ها هدر نرفته است، چراکه شاهد رویش شهید خزایی‌ها و شهید عمرزهی‌ها هستیم و این ما را ثابت‌قدم و مستحکم‌تر می‌سازد.
 
در ادامه مراسم از مستند شهید «خزایی» بنام «از هامون تا حلب» رونمایی شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار