نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

نیاز شدید زلزله‌زدگان به وسایل گرمایشی، دارو و مواد غذایی

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آسیب‌دیده به شدت با کمبود وسایل گرمایشی، دارو و غذا مواجه هستند که انتظار می‌رود کمک‌های بیشتری از سوی مسئولین و مردم عزیز در این زمینه صورت گیرد.
کد خبر: ۲۶۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ - 13November 2017

ی«سیدقاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اینکه زلزله اخیر، بی‌سابقه و از شدیدترین بحران‌های پیش‌روی استان کرمانشاه است، اظهار داشت: امکانات و تجهیزات موجود در مناطق آسیب‌دیده به اندازه‌ای نیست که بتوانیم با سرعت بالاتری عملیات آواربرداری را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه کانون این زلزله شهر ازگله بوده است، گفت: این حادثه که شب گذشته رخ داد خسارات فراوانی را به مرکز استان، شهرستان سرپل ذهاب، قصر شیرین و روستای همجوار وارد کرد، که بیشترین خسارت مالی متحمل مرکز استان و بیشترین تلفات جانی متعلق به شهر ازگله است.

نماینده خانه ملت با توجه به اینکه هیچ تغییری در افزایش پروازهای کرمانشاه صورت نگرفته است، تصریح کرد: پروازهای کرمانشاه در روزهای عادی حدود 10 فروند است که انتظار می‌رفت با پیدایش این فاجعه این تعداد به 100 فروند افزایش پیدا کند، در حالی که چینین اقدامی صورت نگرفته است.

جاسمی گفت: کمبود امکانات و تجهیزات آواربرداری باعث شده عملیات امداد و نجات به کندی پیش رود.

وی با اشاره به هوای سرد و زمستانی کرمانشاه تصریح کرد: مردم آسیب‌دیده به شدت با کمبود وسایل گرمایشی، دارو و غذا مواجه هستند که انتظار می‌رود کمک‌های بیشتری از سوی مسئولین و مردم عزیز در این زمینه انجام شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در پایان تعداد جان‌باختگان و مصدومین را رو‌به افزایش دانست و گفت: تاکنون 341 نفر در این حادثه جان باخته‌اند و حدود شش هزار نفر مصدوم شده‌اند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار