فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اختصاص بودجه ویژه برای ساخت مناطق زلزله‌زده/ امشب برای اسکان زلزله‌زدگان با مشکل روبه‌رو هستیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه 80 درصد از منازل مسکونی استان کرمانشاه در زلزله شب گذشته تخریب شده است، انتظار می‌رود رئیس‌جمهور برای ساخت این مناطق بودجه ویژه اختصاص دهد.
کد خبر: ۲۶۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ - 13November 2017

لبلب«حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اینکه هم‌اکنون از لحاظ امنیت مشکل خاصی در مناطق زلزله‌زده نداریم، اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه مردم آسیب‌دیده وسایل گرمایشی، دارو و مواد غذایی است.

وی با بیان اینکه دمای هوا امشب در مناطق زلزله‌زده به زیر صفر درجه خواهد رسید، تصریح کرد: برای اسکان زلزله‌زدگان، امشب با کمبود چادر مواجه هستیم؛ اما امیدواریم مسئولان تا امشب این مشکل را رفع کنند.

فلاحت‌پیشه با اشاره به عمق حادثه در زلزله‌های قبلی کشور، گفت: عمق فاجعه در زلزله شب گذشته وسیع است و شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، اسلام‌آباد غرب، قصر شیرین و روستاهای اطراف را درگیر کرده است.

وی عنوان کرد: 80 درصد از منازل مسکونی در حادثه شب گذشته تخریب شده و هم‌اکنون مردم سرپناه امنی ندارند که امیدوارم با تلاش مسئولان این موضوع نیز مرتفع شود.

فلاحت‌پیشه متذکر شد: فردا رئیس‌جمهور عازم کرمانشاه خواهد شد و  از وی 2 انتظار داریم که یکی اینکه نخست بودجه‌ای برای زیرساخت‌های این استان تخصیص دهد و دوم نیز در بودجه پیش‌بینی شده ردیف خاصی برای کمک به مردم زلزله‌زده اختصاص دهد.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های استان کرمانشاه ضعیف است، بیان داشت: بیمارستان 124 تخت اسلام‌آباد غرب که به تازگی افتتاح شده بود، اولین مکانی بود که بر اثر زلزله کامل تخریب شد و مصدومین به ناچار به بیمارستان قدیمی که 30 سال قدمت دارد، منتقل شدند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها