آیت‌الله کعبی جان باختن هموطنانمان در غرب کشور را تسلیت گفت

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی حادثه زلزله غرب کشور و جان باختن جمعی از هموطنان را تسلیت عرض نمود.
کد خبر: ۲۶۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ - 13November 2017
آیت‌الله کعبی جان باختن هموطنانمان در غرب کشور را تسلیت گفتبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان بر اثر زلزله در غرب کشور را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله تعالى:

وَلَنَبْلُوَنَّكُم بِشَيْءٍ مِّنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ. الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ. أُولَٰئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ ۖ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

مصیبت درگذشت جمعی از مردم عزیز استان ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه و مجروح شدن تعداد زیادی و تخریب خانه و کاشانه و زیربناهای شهری و روستایی در حادثه تلخ زلزله موجب تأثر و تاسف شدید شد.

باعرض تسلیت به هموطنان داغدیده، از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه و رضوان الهی برای درگذشتگان و شفای عاجل برای مجروحان خواهانم و نیز از خدای بزرگ صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

بدون شک مردم و مسئولان دولتی و بسیج و نیروهای مسلح و هلال احمر، هرچه در توان دارند، در جهت امداد‌رسانی و تسکین آلام روحی زلزله‌زدگان به کار می‌برند.

با تشکر و دعای خیر برای کلیه امدادگران عزیز، تسریع در آواربرداری، اسکان و رساندن سریع کمک‌های ضروری برای متضررین و مدیریت عاجل صحنه بحران، ضرورت دارد.

الاقل - عباس کعبی
نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ۲۲/ ۸/ ۱۳۹۶

منبع: صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار