سخنگوی سپاه اعلام کرد؛

حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه در فرودگاه کرمانشاه

سردار شریف از حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه از ساعات اولیه وقوع زلزله کرمانشاه به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای انتقال مجروحین به تهران و انتقال تجهیزات لازم به مناطق زلزله زده در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ - 13November 2017
حضور فرمانده نیروی هوافضای سپاه در فرودگاه کرمانشاهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفتگویی پیرامون خدمات رسانی نیروی هوا فضای سپاه به مجروحان حادثه زلزله استان های کرمانشاه و ایلام اظهار کرد: در پی وقوع این زلزله و بالا بودن تعداد مجروحان و مصدومین، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله به منظور تسریع در روند امداد رسانی و ایجاد تسهیلات لازم برای انتقال مجروحین به بیمارستان های تهران و نیز انتقال امکانات مورد نیاز به مناطق زلزله زده در فرودگاه کرمانشاه مستقر شد.


سردار شریف تصریح کرد: تا کنون 5 فروند هواپیما شامل 2 فروند هواپیمای ایلوشین و 3 فروند هواپیمای آنتونوف نیروی هوا فضای سپاه نسبت به انتقال مجروحان به تهران و نیز انتقال اقلام و تجهیزات مورد نیاز از جمله دارو به فرودگاه کرمانشاه اقدام کرده اند.

سخنگوی سپاه در ادامه اظهار کرد: 3 فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه نیز به منظور امداد رسانی و انتقال مجروحین و مصدومین از مناطق زلزله زده فرودگاه کرمانشاه در این فرودگاه مستقر و به انجام مأموریت می پردازند.

سردار شریف در پایان از ادامه روند امداد رسانی هواپیما ها و بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه تا مرتفع شدن مشکلات هموطنان زلزله زده خبر داد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار