امیر حیدری در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

انجام 550 سورتی پرواز بالگردهای هوانیروز در طول نیم روز برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: 550 سورتی پرواز در طول نیم روز توسط 60 بالگرد پایگاه هوانیروز کرمانشاه جهت امدادرسانی به زلزله‌زدگان انجام شد.
کد خبر: ۲۶۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ - 14November 2017
انجام 550 سورتی پرواز در طول نیم روز توسط بالگردهای هوانیروز
امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: در نیم ساعت اول حادثه پیرو فرمان مقام معظم فرماندهی کل قوا با تمام توان قرارگاه غرب نیروی زمینی وارد عمل شد و در کسری از زمان خودمان را به مردم حادثه دیده رساندیم.

وی افزود: 4 تیپ را بلافاصله به منطقه آوردیم و عملیات آواربرداری را آغاز کردیم و خدا را شکر این عملیات با موفقیت‌هایی همراه بوده است. پایگاه هوانیروز کرمانشاه نیز با پای کار آوردن 60 فروند بالگرد، 550 سورتی پرواز را در یک نیم روز انجام داد که نشان از تلاش مضاعف خلبانان و کادر پروازی دارد.

امیر حیدری بیان داشت: همچنین 910 مصدوم را تاکنون به کرمانشاه منتقل کرده‌ایم و تیپ‌های عملیات تجسس اقدامات خود را بدون وقفه ادامه می‌دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دیگر اقدام این نیرو را توزیع چادر و وسایل مورد نیاز در منطقه عنوان کرد و گفت: بیمارستان‌های صحرایی و تیم‌های پزشکی را که در خرم آباد، همدان، کردستان و کرمانشاه مستقر بودند را به منطقه آوردیم و تاکنون یک بیمارستان صحرایی مجهز به همراه اتاق عمل دوبله در قصرشیرین و یک بیمارستان صحرایی با اتاق عمل در سرپل ذهاب راه‌اندازی شده است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار