نوری:

کار انتقال مصدومین به مراکز درمانی پایان یافت

معاون عملیات اورژانس کشور با بیان اینکه کار انتقال مصدومین به بیمارستان‌ها به پایان رسیده است، گفت:‌ اولویت اورژانس در حال حاضر کنترل بیماری‌های عفونی، کنترل بهداشت روان و عوارض ناشی از حادثه و درمان‌های تخصصی و بازتوانی مصدومین است.
کد خبر: ۲۶۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ - 14November 2017
کار انتقال مصدومین به مراکز درمانی پایان یافت
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس،‌ «حسن نوری»‌ معاون عملیات اورژانس کشور در خصوص آمار مصدومین زلزله یکشنبه شب کرمانشاه اظهار داشت:‌ با اطلاعات به‌دست آمده توسط اورژانس آمار مصدومان بیش از حد انتظار بود که با کمک همه دستگاه‌ها کار امدادرسانی در ساعات اولیه آغاز شد و با 20 بالگرد برخی از مصدومان به استان‌های تهران، همدان و کرمانشاه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد:‌ در حال حاضر 975 مصدوم در بیمارستان‌های کرمانشاه، 168 مصدوم در بیمارستان‌های تهران،‌ 63 مصدوم در بیمارستان‌های استان البرز و 62 مصدوم در بیمارستان‌های همدان بستری شده‌اند که مشخصات و محل دقیق بستری در سایت وزارت بهداشت آمده است و تاکنون مصدومی وجود ندارد که به آن امدادرسانی انجام نشده باشد، مگر اینکه در حین آواربرداری مصدومی یافت شود که به بیمارستان‌های صحرایی برپا شده در منطقه اعزام می‌شوند.
 
نوری افزود: تاکیدمان بر این بود که بیشتر مصدومان در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شوند لذا 200 پزشک و پرستار فوق تخصص در زمینه‌های مختلف به استان کرمانشاه اعزام شدند.
 
معاون عملیات اورژانش کشور خاطرنشان کرد:‌ 240 تخت بیمارستان صحرایی توسط اورژانس کشور،‌ وزارت بهداشت،‌ سپاه و ارتش در شهرهای سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصر شیرین برپا شده است.
 
نوری با بیان این خبر که کار انتقال مصدومین به بیمارستان‌ها به پایان رسیده است، گفت:‌ اولویت اورژانس در حال حاضر کنترل بیماری‌های عفونی، کنترل بهداشت روان و عوارض ناشی از حادثه و درمان‌های تخصصی و بازتوانی مصدومین است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار