جاسمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مناطق زلزله‌زده نیازمند آب آشامیدنی و مواد غذایی هستند/ وزارت بهداشت فعال‌ترین وزارتخانه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی از مناطق زلزله‌زده با مشکل آب‌رسانی مواجه هستیم، گفت: مردم آسیب‌دیده نیازمند آب آشامیدنی بسته‌بندی شده و مواد غذایی هستند.
کد خبر: ۲۶۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ - 14November 2017

مناطق زلزله‌زده نیازمند آب آشامیدنی و مواد غذایی هستند/ وزارت بهداشت فعال‌ترین وزارتخانه«سیدقاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه تاکنون وضعیت استان همچنان بحرانی است، اظهار داشت: در جلسه‌ای که شب گذشته با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت در استانداری کرمانشاه برگزار شد، تدابیری اندیشیده شد تا مشکلات موجود در این مناطق با سرعت بیشتری مرتفع شود.

وی بیشترین آسیب‌ وارده را متحمل شهرستان سرپل‌ذهاب دانست و افزود: تاکنون در این شهرستان با مشکل آب‌رسانی مواجه هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به اینکه سازمان‌های مختلف برای کمک‌رسانی در تلاش هستند، تصریح کرد: وزارت بهداشت با مدیریت کارآمد در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده بسیار فعال است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم زلزله‌زده پناهگاه مناسبی برای اسکان ندارند، گفت: با دستور وزیر بهداشت، سازمان هلال احمر مکلف شد چادرهای اسکان را به مناطق زلزله‌زده بفرستد، که تاکنون بخشی از این کار صورت گرفته اما هنوز این نیاز به طور کامل رفع نشده است.

جاسمی گفت: کمک‌های مردمی بیشتر از کمک‌های دولتی است اما در مشکل توزیع این امکانات با مشکل رو به‌رو هستیم و مدیریت خوبی صورت نمی‌گیرد.

نماینده خانه ملت در پایان با اشاره به اینکه استان‌های هجوار کمک‌های خوبی در پذیرش مصدومین در بیمارستان‌هایشان دارند، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های استان کرمانشاه ظرفیت پذیرش مصدومین این حادثه ناگوار را ندارند و تا‌کنون 168 نفر از مصدومین به تهران، 63 نفر به همدان و 62 نفر به بیمارستان‌های استان البرز منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار