یادواره 3 هزار شهید استان زنجان در مشهد برگزار می‌شود

یادواره 3 هزار شهید استان زنجان و بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای «مجید شهریاری» 27 آبان‌ماه در مهدیه مشهد مقدس واقع برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ - 14November 2017

یادواره شهید هسته ای« مجید شهریاری» در مشهد برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، یادواره 3 هزار شهید استان زنجان و همچنین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر «مجید شهریاری» 27 آبان‌ماه سال‌جاری در مهدیه مشهد مقدس واقع در خیابان امام رضا (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

این یادواره با سخنرانی آیت‌الله «شیخ علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت «غلامرضا عینی‌فرد»، «اصغر زنجانی» و «ولی‌الله کلامی» همراه خواهد بود.

یادواره 3 هزار شهید استان زنجان به همت شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان، مکتب‌الزینب (س) و هیأت‌های حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش دفاع پرس، دکتر «مجید شهریاری» در سال 1345 در زنجان متولد شد، تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در زنجان، دوره کارشناسی را در رشته مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی امیر کبیر (از سال 1363 تا سال 1368)، دوره کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف (از سال 1369 تا سال 1371) و دوره دکتری در رشته مهندسی هسته‌ای را در دانشگاه امیر کبیر (از سال 1372 تا 1377) گذارند.

این دانشمند فیزیک هسته‌ای و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در 8 آذر 1389 در یک عملیات تروریستی در تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار