فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه:

راهپیمایان اربعین، پیاده‌نظام مقاومت اسلامی هستند

فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه گفت: راهپیمایان حماسه‌آفرین اربعین، پیاده‌نظام مقاومت اسلامی و همچون خار در چشم آمریکا، اسرائیل و نوکران منطقه‌ای آنان هستند.
کد خبر: ۲۶۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ - 14November 2017
راهپیمایان اربعین همچون خار در چشم آمریکا، اسرائیل و نوکران منطقه ای آنان هستندبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، سردار«علی شالیکار» فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: حضور عاشقانه بیش از 20  میلیون زائر از سراسر جهان اسلام در حماسه پیاده‌روی اربعین بهترین نمونه «پیروزی خون بر شمشیر» در عصر جاهلیت مدرن است.

وی افزود: این رویکرد معنوی نشان می‌دهد القائات شیطانی اردوگاه غرب هیچ‌گاه قادر به زدودن یاد و نام امام حسین (ع) از فکر و اندیشه آزادگان جهان نیست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با انتقاد از اقدام خائنانه رسانه‌های غربی در سانسور خبری حماسه جهانی «لبیک یا حسین (ع)» گفت: امپراطوری حاکم بر بنگاه‌های خبرپراکنی استکباری، ناجوانمردانه از کنار این حماسه بی‌نظیر سالانه می‌گذرند اما غافل از اینکه زلال جاری عاشورا با عبور از طوفان حوادث روزگار همچنان در رگ و خون انسان‌های روشن ضمیر خودنمایی می‌کند و هرچه دشمنان برای مخفی نگه داشتن این حماسه‌ها تلاش نمایند، عطش جهانی برای برقراری ارتباط با اردوگاه حسینی بیشتر می‌شود.

سردار شالیکار افزود: مغناطیس عشق به حسین (ع)، جلوه‌ای از اراده الهی برای اثبات حقانیت شیعه مظلوم و زمینه‌ساز حکومت جهانی قائم آل محمد (ص) است و راهپیمایان اربعین افسران جنگ نرم در میدان کارزار با مظاهر کفر و شرک و نفاق و تکفیر و همچون یاران حضرت سیدالشهداء (ع) محبوب و مأجور پیشگاه حق تعالی هستند.

وی افزود: راهپیمایان حماسه‌آفرین اربعین، پیاده‌نظام مقاومت اسلامی و همچون خار در چشم آمریکا، اسرائیل و نوکران منطقه‌ای آنانند هم‌چنانکه رسول گرامی اسلام (ص) فرموده‌اند «حسین کشتی نجات» پیروان اسلام ناب محمدی و در هم کوبنده فتنه‌های تکفیری و یزیدی در عصر حاضر شده است.

مشاور عالی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از دستگاه‌های فرهنگی خواست با هوشمندی زوایای پیدا و پنهان حماسه اربعین را مورد تبیین و بررسی قرار دهند و از نکات ارزشمند این همایش جهانی بهره‌برداری لازم را انجام دهند و از نتایج این حماسه بزرگ برای توسعه و ترویج معروفات در طول سال استفاده نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار